۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 80855048
T T
۰ نفر
سردار خرم نيا: اقتدار پليس در سايه مردم داري و قانونمداري است

تبريز- فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي اقتدار پليس را نتيجه مردم داري و قانونمداري اين نيرو عنوان كرد.

سردار مسعود خرم نيا در سخنراني پيش از خطبه نماز جمعه تبريز گفت: اصل اول در نيروي انتظامي بر مردم داري و حفظ امنيت مردم استوار بوده و براي ارتباط بهتر و بيشتر با مردم، هر روز، روز نيروي انتظامي است.

وي اضافه كرد: امنيت نعمت بزرگي است و نيروي انتظامي براي تامين اين امر مهم كه دغدغه اصلي مردم به شمار مي رود شبانه روز در تلاش است.

سردار خرم نيا گفت: با توجه به پيشرفت هاي علمي، جرايم نيز پيچيده تر شده و اين امر كار را براي پليس كمي سخت تر كرده و دشمنان از اين طريق سعي دارند با ترويج الگوهاي نامناسب غربي و ترويج فساد و بي اخلاقي در جامعه، جوان ايراني را به تباهي بكشانند.

سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه تبريز، افزود: البته در سايه مشاركت مردم و همكاري نزديك مردم و نيروي انتظامي و اعتمادي كه در اين بين ايجاد شده بيشتر جرايم در استان كاهش و قابل كنترل شده و پليس در تلاش است با همكاري مردم، امنيت در جامعه را توسعه داده و پايدار كند.

سردار خرم نيا از كشف 87 درصدي جرايم در استان توسط پليس آگاهي خبر داد و گفت: بيشتر اين مجرمان از ديگر استان ها به آذربايجان شرقي آمده اند.

وي اظهاركرد: با تلاش نيروهاي انتظامي استان، در شش ماه نخست امسال حدود دو هزار و 800 كيلوگرم مواد مخدر كشف و با باندهاي تبهكاري و توزيع كنندگان برخورد جدي شده است.

وي همچنين به عملكرد پليس راهور در شش ماه اول سالجاري اشاره كرد و افزود: در اين مدت و با تلاش شبانه روزي پليس راهنمايي و رانندگي رشد تصادفات منجر به فوت در استان متوقف شده و اين موفقيت نتيجه اقدامات كنترلي و آموزشي اين بخش از پليس بوده است.

7233/587