۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 80882025
T T
۰ نفر
بهسازی و آسفالت سه راهی بلداجی به گندمان در شهرستان بروجن پایان یافت

بروجن، شهركرد- بهسازی و روكش آسفالت باند دوم سه راهی بلداجی تا گندمان در شهرستان بروجن به طول سه كیلومتر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا، مدیركل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری و اعضای كمیته حمل و نقل شهرستان بروجن امروز از روند ساخت چهارخطه بروجن به لردگان، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز این محور دیدن كرده و مشكلات فنی تابلوهای الكترونیكی نصب شده در خروجی بروجن به سمت گندمان را بررسی كردند.

فرماندار بروجن در این دیدار گفت: بهسازی و آسفالت سه راهی بلداجی به گندمان با 15 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده وهمزمان با انجام این عملیات، بهسازی و روكش آسفالت 6.5 كیلومتر از چهارخطه بروجن به لردگان در محدوده شهر گندمان آغاز شد.

'فتاح كرمی' افزود:اجرای این طرح راهسازی با همكاری شهرداری گندمان و از قبل این شهر شروع شده و تا گردنه 'مروارید' ادامه دارد.

فرماندار بروجن اضافه كرد:برای زیرسازی، بهسازی و روكش آسفالت این مسیر 50 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده و پیش بینی می شود تا پایان فصل كاری سال جاری و پیش از فصل زمستان به اتمام رسد.

كرمی تصریح كرد: با اجرای این قطعه راهسازی، 30 كیلومتر از طرح چهارخطه بروجن به لردگان از ابتدای شهر بروجن تا سه راهی امام قیس به اتمام می رسد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی چهارخطه بروجن به لردگان حدود یكصد كیلومتر از سال 85 آغاز شده است.

شهرگندمان در فاصله 20 كیلومتری مركز شهرستان بروجن واقع شده است.

7361/547/