۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴
کد خبر: 80898932
T T
۰ نفر

فرمانده جديد انتظامي مهاباد معرفي شد

۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴
کد خبر: 80898932
فرمانده جديد انتظامي مهاباد معرفي شد

مهاباد - فرمانده جديد انتظامي مهاباد روز يكشنبه با حضور فرمانده انتظامي آذربايجان غربي و جمعي از مسوولان و معتمدان اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، رييس شوراي اسلامي مهاباد در آيين توديع و معارفه فرمانده جديد انتظامي اين شهرستان كه در مسجد چهارده معصوم اين شهر برگزار شد گفت: نقش و جايگاه نيروي انتظامي در جامعه مهم، حساس و اثرگذار است و استواري جامعه مرهون فعاليت شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي است.

سليمان جنگلي با اشاره به نقش مردم در برقراري نظم و امنيت در جامعه افزود: تعامل مردم با پليس نقش مهمي در برقراري نظم و امنيت در جامعه دارد.

وي يادآور شد: همه مسوولان و اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا براي همكاري و تعامل نزديك با نيروي انتظامي از آمادگي كامل برخوردار هستند.

فرمانده اسبق انتظامي مهاباد نيز در اين جلسه گفت: امنيت پايدار تنها با مشاركت اقشار مختف مردم در سطح جامعه امكان پذير است.

سرهنگ مالك وليزاده افزود: مردم مهاباد تعامل بسيار خوبي با نيروي انتظامي داشته و با احساس مسووليت و همكاري خود با اين نيرو نقش مهمي در موفقيت هاي آنان در انجام ماموريت هايشان دارند.

وي اظهار كرد: در سايه تعامل بالاي مردم و نيروي انتظامي اين منطقه به يكي از گردشگرپذيرترين شهرهاي شمالغرب كشور تبديل شده است كه همه ساله شاهد حضور صدها هزار گردشگر از اقصي نقاط كشور هستيم.

فرمانده جديد انتظامي مهاباد نيز در اين آيين با بيان اينكه تعامل مردم و نيروي انتظامي نقش بسزايي در تأمين امنيت پايدار در جامعه دارد افزود: همكاري مردم در عمل به وظايف قانوني نيروي انتظامي بسيار سازنده است.

سرهنگ فتاح بابانژاد نيروي انتظامي را سكاندار برقراري امنيت پايدار در كشور دانست و يادآور شد: پرسنل سختكوش نيروي انتظامي شبانه روز براي خدمت رساني و حفظ آرامش و امنيت در جامعه تلاش مي كنند.

در پايان اين مراسم سردار يحيي شرفي فرمانده انتظامي آذربايجان غربي سرهنگ فتاح بابانژاد را به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي مهاباد معرفي و از خدمات سه ساله سرهنگ مالك وليزاده قدرداني كرد .

سرهنگ بابانژاد پيشتر فرمانده انتظامي بوكان بود و سرهنگ وليزاده نيز به فرماندهي انتظامي اروميه منصوب شد.

584/581