۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 80919639
T T
۰ نفر

حقانيت ملت ايران در مذاكرات ژنو مشخص شد

۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 80919639
حقانيت ملت ايران در مذاكرات ژنو مشخص شد

كرمانشاه - ايرنا - رييس دوره اي مجمع نمايندگان استان كرمانشاه گفت: مذاكرات ژنو بسيار سنگين و پيچيده بود اما حقانيت ملت ايران در آن مشخص شد و كشورمان به موفقيت بزرگي دست يافت.

'محمد ابراهيم محبي' عصر يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، كليات توافق صورت گرفته ميان ايران و گروه 1+5 را رضايت بخش و مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت ها انتظار نتيجه مذاكرات به گونه اي رقم خورد كه حقوق هسته اي ملت ايران در جهان به رسميت شناخته شود.

وي با بيان اينكه از اين پس حق غني سازي ايران توسط كشورهاي غربي به رسميت شناخته خواهد شد، افزود: براي گام اول اين موضوع بسيار اميدوار كننده است و مي توان به آينده كار اميدوار بود.

محبي توافق صورت گرفته در مذاكرات ژنو را نشانگر كاربلد بودن تيم مذاكره كننده هسته اي ايران بيان كرد و گفت: اين تيم كه مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب است، بخوبي توانست در اين نبرد دشوار سربلند بيرون آيد و دولت را روسفيد كند.

وي با تاكيد بر اينكه توافق صورت گرفته در مذاكرات ميان ايران و گروه 1+5 به نفع دو طرف است، اظهار داشت: آزاد شدن بخشي از پول هاي مسدود شده ايران در بانك هاي جهان و كم شدن برخي تحريم ها از جمله مزايايي است كه اين توافق براي كشورمان به همراه دارد.

نماينده مردم سنقر و كليايي در مجلس شوراي اسلامي گفت: عصبانيت نخست وزير رژيم صهيونيستي از اين توافق بخوبي نشانگر اين است كه تيم مذاكره كننده هسته اي راه را درست رفته و پيروزي و موفقيت نهايي با ما بوده است.ك/3

7458/567/607
۰ نفر