۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 80922347
T T
۰ نفر
تخلف كارخانجات كاشي داراي آلايندگي رسيدگي مي شود

يزد - ايرنا - رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان مهريز گفت: تخلف واحدهاي صنعتي و بخصوص كارخانجات كاشي داراي آلايندگي رسيدگي و با آنها برخورد قانوني صورت مي گيرد .

'مهدي تيموري' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همه واحد هاي توليدي و صنعتي و كارخانجات كاشي در حومه شهر بايد مقررات زيست محيطي را كاملا مراعات كنند .

وي ادامه داد: آلايندگي هوا و بي تفاوتي و بي توجهي به مسائل زيست محيطي تخلف بزرگ توسط واحد هاي صنعتي و بخصوص كارخانجات كاشي محسوب مي شود .

رئيس اداره محيط زيست شهرستان مهريز گفت: هرگونه نارضايتي كه بخاطر دود كارخانجات و واحد هاي كاشي بوجود بيايد جرم است و مسئولان واحدها بايد مقررات محيط زيست را كاملا رعايت كنند تا مشكلي بروز نكند .

تيموري با اشاره به اينكه طبق مقررات تاكنون به برخي از واحدهاي دودزا و آلاينده كاشي و غيره در شهر مهريز توسط اداره محيط زيست تذكر داده شده است، اظهار داشت: در صورت تكرار مواد تخلف برخورد لازم بعمل مي آيد .

وي گفت: هم افراد و بخصوص واحدهاي توليدي ، صنعتي و كارخانجات كاشي ملزم به رعايت اصول تعريف شده در اين بخش هستند و براي داشتن شهري عاري از آلودگي همت جمعي را طلب مي كند .

شهرستان مهريز داراي حدود 10 كارخانه كاشي و 100واحد فعال توليدي و صنعتي است .ك3

7541/1968