۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 80949365
T T
۰ نفر
كوچك ‌ترین تعرض دشمن به ایران موجب بزرگترین شكست او خواهد شد

بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و نیروهای بسیجی نظام اسلامی، اگر دشمن بخواهد كوچك‌ترین تعرضی به این نظام كند بزرگترین شكست را خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در مراسم صبحگاه مشترك رزمایش الی بیت المقدس در جمع گردان‌های بسیج ناحیه مقاومت دشتستان افزود: نظام اسلامی در تمامی عرصه های صف و نظام، تولیدات استراتژیك و ابزار پیشرفته بویژه جنگ الكترونیك دارای توان بالایی است كه دشمن به خود اجازه تهاجم به این نظام را نمی دهد.

وی اضافه كرد: ایمان و عمل صالح دو عنصر مهم برای محبوبیت نزد خدا و عامل كسب مقام برتری در جهان آفرینش هستند كه نیروهای مسلح و بسیج ایران اسلامی به این دو عنصر آراسته اند.

صفایی بوشهری تصریح كرد: نیروهای مسلح و سپاه و بسیج در كنار رهبر معظم انقلاب هستند كه إن شا الله از سپاهیان حضرت مهدی(عج) نیز باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینكه تاریخ استان بوشهر سرشار از دفاع از حریم ایران اسلامی است، تاكید كرد: رزمایش الی بیت المقدس نمایشی برای امید داخلی و مایه خوف جهان سلطه است.

صفایی بوشهری با اشاره به تقابل همیشگی جبهه دینی و جبهه دین ستیزی گفت: جبهه دینی با استمداد از خداوند، ولایتمداری و پشتوانه مردم همواره جبهه دین ستیز را شكست داده است.

وی با تاكید بر اینكه استكبار جهانی به دنبال سلطه بر تمام دنیاست افزود: استكبار جهانی با تمام توان خود هم در جبهه سخت و هم در جبهه نرم در مقابل ایران قرار گرفته اما ایران اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب و نیروهای توانمند مسلح، سپاه و بسیج از حریم اسلام و انقلاب دفاع می كند.ك/2

632