۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱
کد خبر: 80955012
T T
۰ نفر
قيمت انواع شيريني در آستانه شب يلدا افزايش نمي يابد

زنجان - ايرنا - رييس اتحاديه قنادان زنجان گفت: در آستانه شب يلدا قيمت انواع شيريني در اين استان ثابت بوده و افزايش نمي يابد.

رسول محمدي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه مواد اوليه لازم براي پخت انواع شيريني در بازار تامين بوده و در اين راستا مشكلي وجود ندارد افزود: با برنامه ريزي هاي انجام شده قيمت انواع شيريني تغيير پيدا نمي كند.

وي بر رعايت شئونات صنفي و اصل مشتري مداري از سوي واحدهاي قنادي تاكيد و اظهار كرد: تذكرات لازم به واحدهاي قنادي در زمينه نرخ هاي ارائه شده از سوي اتحاديه داده شده است.

رييس اتحاديه قنادان زنجان گفت: هم ا كنون 100 درصد پخت انواع شيريني ها در زنجان به صورت مكانيزه انجام مي شود.

محمدي سطح كيفي شيريني هاي پخت شده در سطح استان زنجان را مطلوب ارزيابي و ابراز كرد: رعايت اصول بهداشتي و نكات ظريف شيريني پزي نقشي مهم و اساسي در سطح مناسب شيريني هاي پخت شده دارد.

وي تعداد واحدهاي قنادي مستقر در استان زنجان را 151 واحد عنوان و تصريح كرد: از اين تعداد 110 واحد در شهرستان زنجان مستقر است.

رييس اتحاديه قنادان زنجان گفت:به طور ميانگين درهر قنادي هفت نفر به كار و فعاليت مشغول هستند كه بر اين اساس واحدهاي قنادي مستقر دراستان زنجان زمينه اشتغال بيش از يك هزار و 50 نفر را فراهم كرده است.

محمدي خاطرنشان كرد: علاوه بر قنادي ها 15 واحد كيك پزي نيز در زنجان فعاليت مي كنند.

7318/596