نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و استاندار از نمايشگاه پژوهش ديدن كردند

شهركرد- ايرنا- حجت الاسلام 'محمدعلي نكونام' نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و 'قاسم سليماني دشتكي' استاندار، عصر سه شنبه از نمايشگاه پژوهش و فناوري استان در هتل آزادي شهركرد ديدن كردند.

به گزارش ايرنا، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و استاندار در اين ديدار، كاربردي شدن پژوهش هاي علمي در بخش هاي مختلف جامعه را ضروري خواندند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد در اين ديدار گفت: مسئولان بايد از نخبگان و پژوهشگران حمايت بيشتري كنند و نخبگان و پژوهشگران نيز بايد مباحث علمي تر و جديدتر را در تحقيقات خود لحاظ كنند.

حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نكونام تصريح كرد: جوانان، نخبگان و پژوهشگران چهارمحال و بختياري توان انجام تحقيقات در بخش هاي مختلف را دارند و بايد از اين ظرفيت علمي در راستاي حل مشكلات استفاده كرد.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين ديدار بر لزوم كاربردي شدن پژوهش هاي علمي از سوي نخبگان تاكيد كرد و افزود:بايد زمينه استفاده علمي از پژوهش هاي انجام شده در راستاي رفع مشكلات و توسعه استان و كشور فراهم شود.

'قاسم سليماني دشتكي' افزود:مسئولان استان از طرح هاي پژوهشي مؤثر در سرعت بخشي به روند توسعه چهارمحال و بختياري حمايت مي كنند.

به گزارش ايرنا، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و استاندار در اين بازديد، از پژوهشگران و نخبگان تقدير و تشكر كردند.

برنامه هاي هفته پژوهش همزمان با سراسر كشور از 23 آذرماه در چهارمحال وبختياري آغاز شده است.

7363/547