۴ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲
کد خبر: 80967276
T T
۰ نفر
ایرنا پل ارتباطی بین مردم و شوراهای اسلامی است

كاشان – ایرنا – نایب رییس شورای اسلامی شهر كاشان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی می تواند پل ارتباطی میان مردم و شورای اسلامی شهر كاشان باشد.

به گزارش ایرنا، ' علی رسول زاده' روز چهارشنبه در دیدار با مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر كاشان اظهار كرد: رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش مهمی در ایجاد ارتباط و انتقال پیام مردم به مسوولان دارند.

به گفته وی، مردم از طریق رسانه ها در جریان اقدامات و فعالیت های مسوولان قرار گرفته و عملكرد آنها را مورد ارزیابی و نقد قرار می دهند.

وی با اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر كاشان برای برقراری ارتباط مستمر و پویا با رسانه ها، تصریح كرد: حضور همیشگی اعضای شورا و مسوولان كمیسیون ها بیانگر عظم جدی منتخبان مردم برای برطرف كردن مشكلات شهری است و این مهم باید به اطلاع مردم برسد.

رسول زاده با بیان اینكه كاشان در تمام ادوار تاریخی از جایگاه تاثیرگذاری برخوردار بوده است، خاطرنشان كرد: در شرایط كنونی جمهوری اسلامی پایگاه مهمی در جهان اسلام بشمار می رود و كاشان به عنوان شهر دارالمومنین می تواند در اعتلای این نقش تاثیر بسزایی داشته باشد.

مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی كاشان نیز در این دیدار با معرفی این سازمان و نقش مهم آن در اطلاع رسانی و انعكاس عملكرد مدیران نظام ، گفت: ارتباط مستمر و مثبت رسانه با نهادها و سازمان ها مردم را در جریان عملكرد آنها قرار می دهد.

'جهانبخش صفری' با اعلام آمادگی ایرنا برای همكاری متقابل و سازنده در راستای اطلاع رسانی از اقدامات و برنامه های شورای اسلامی شهر كاشان، افزود: انعكاس بموقع رویدادها و دستاوردهای بخش های اجرایی و خدماتی، انگیزه و آرامش در جامعه را افزایش می دهد.

به گفته وی، اطلاع رسانی برنامه ها و عملكرد دستگاه های اجرایی از جمله اولویت های خبری این سازمان است.

س.ش/7430/562/ 1011