۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۱۱
کد خبر: 80977255
T T
۰ نفر
درخواست معاون رييس جمهوري از مسئولان براي ياري بنياد شهيد

تهران - ايرنا - رييس بنياد شهيد و امورايثارگران و معاون رييس جمهوري در سفر به استان خوزستان از مسئولان اين استان خواست اين بنياد را در تمامي زمينه ها ياري و كمك كنند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران، محمد علي شهيدي در سفري يك روزه به استان خوزستان با نماينده ولي فقيه در خوزستان و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري ديدار و گفت و گو كرد.

معاون رئيس جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران روز پنجشنبه به منظور تعامل و استفاده از رهنمودهاي علما وبزرگان استان خوزستان به منزل آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و حضرت آيت الله شفيعي نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري رفت.

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز يكي از اهداف سفر خود به اين استان را ديدار با مسئولان و ايثارگران معظم و مديران و نخبگان استان اعلام كرد و از آنان خواست همچنان همكاري و حمايت از بنياد داشته باشند و بنياد را در تمام زمينه ها ياري كنند.

آيت الله جزايري نيزدراين ديدار به خاطر همكاري بنياد شهيد در ارائه خدمات به جامعه ايثارگري تشكر و اعلام رضايت كامل كرد.

شهيدي سپس با حضور در منزل آيت الله شفيعي پدر گرانقدر شهيد طلبه سيد مرتضي شفيعي و نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري با وي ديدار و گفتگو كرد و با اهداي لوح تقدير خدمات و ايثارگري هاي وي به جهان اسلام و انقلاب اسلامي ايران را ارج نهاد.

رييس بنياد شهيد و امورايثارگران در اين ديدار نيز خوستار مساعدت آيت الله شفيعي در راستاي تحقق برنامه هاي بنياد شهيد شد.

اجتمام(1)**9140**1590
۰ نفر