۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸
کد خبر: 80986189
T T
۰ نفر
سرمايه گذاري و مشاركت در اجراي پروژه هاي عمراني در پارس آباد مغان محدوديتي ندارد

پارس آباد - ايرنا - معاون عمراني استانداري اردبيل گفت: مشاركت و سرمايه گذاري در پروژه هاي عمراني منطقه زرخيز مغان محدوديتي ندارد و زمينه براي سرمايه گذاران فراهم است.

به گزارش روز چهارشنبه استانداري اردبيل ، سيدكمال الدين ميرجعفريان در همايش دهياران و شوراهاي اسلامي در اصلاندوز مغان افزود: استفاده از ظرفيت هاي سرمايه گذاري ، ايجاد منابع درآمدي و فعال كردن پروژه هاي عمراني بايد در دستور كار شهرداران و دهياران و شوراهاي اسلامي شهر و روستاها قرار بگيرد.

وي از برخورداري 75 روستا در سال جاري از نعمت آب روستايي سالم خبر داد و گفت: پروژه آبرساني به 130 روستا هم در استان در دست اجرا است.

ميرجعفريان افزود: در بحث گازرساني امسال به 15 روستا گازرساني شده كه 11 مورد آن دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.

او همچنين به آبرساني سيار توسط سه دستگاه تانكر به قشلاقات دور افتاده شهر اصلاندوز اشاره كرد و گفت: در اين مورد آب و فاضلاب روستايي و جهاد عشايري و فرمانداري شهرستان پارس آباد نسبت به عمليات آبرساني به قشلاقات اقدام مي كنند.

وي در زمينه اتصال جاده هاي آنتني به جاده اصلي و عمليات آسفالت راه هاي قشلاقات نيز گفت : اين پروژه ها جزو اولويت هاي دستگاه هاي اجرايي و كميته هاي برنامه ريزي شهرستان ها در سال 93 قرار مي گيرد.

وي مشاركت و همياري دهياران و شوراها در شناسايي پتانسيل هاي منطقه ، استفاده از سرمايه گذاران ، اعتماد به بخش خصوصي را از مهم ترين عوامل موثر در توسعه و آباداني روستاها و قشلاقات منطقه دانست و گفت : در اين زمينه استانداري اردبيل نسبت به هموار كردن مسير توسعه در منطقه گام هاي موثري برداشته است.

وي از دهياران خواست در كنار كارهاي عمراني ، برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي نيز در نظر بگيرند تا فعاليت در روستاها براي رسيدن به رشد و شكوفايي منطقه شكل بگيرد.

8123/594/530