۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 81002748
T T
۰ نفر
توان موشكی ساحل به دریا از مؤلفه های توانمندی ایران در حوزه دفاعی است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توان موشكی ساحل به دریا یكی از مؤلفه های توانمندی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی و امنیتی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار « علی فدوی » در جریان بازدید و تقدیر از تلاش های رزمندگان، فرماندهان، كارشناسان و مدیران مجموعه موشكی « عاصف » بر لزوم حفظ و تقویت توان و آمادگی برای انجام مأموریت ها و راهبردهای امنیتی و دفاعی نظام مقدس اسلامی تأكید كرد.

دریادار فدوی خاطرنشان كرد: مشكل ما با استكبار جهانی و در صدر آن با نظام سیاسی حاكم بر آمریكا، مشكل سیاسی و اقتصادی نیست بلكه اصل دعوای ما به ماهیت حق و باطلی این دو جریان برمی گردد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: باطل، حق را بر نمی تابد و حق نیز تا زمانی از ماهیت حقانیت برخوردار است نمی تواند با باطل كنار بیاید.

دریادار فدوی گفت: آمریكایی ها طی سال های اخیر چندین جنگ منطقه ای را به راه انداخته اند تا از نتایج و پیروزی حاصل از آن برای شروع یك جنگ نظامی علیه ما استفاده كنند اما پیامد این جنگ ها چیزی جز ناكامی برای آنان و تقویت توان بازدارندگی برای ما به همراه نداشته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به نقش نیروی دریایی سپاه پاسداران در ایجاد قدرت بازدارندگی، برخی از مؤلفه های توانمندی این نیرو را برشمرد.

دریادار فدوی افزود: توان موشكی ساحل به دریا یكی از مؤلفه های توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

اجتمام**1478