۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۰
کد خبر: 81002822
T T
۰ نفر
فرید آوای باران: هنوز در ابتدای راه بازیگری هستم

تهران-ایرنا- بازیگر نقش فرید در سریال 'آوای باران' كه این بار نقشی مثبت را تجربه می كند، معتقد است كه هنوز در ابتدای راه عرصه بازیگری است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیاوش خیرابی كه معتقد است تجربه جدید او همكاری با حسین سهیلی زاده است كه همچون همكاری های قبلی وی یك تجربه موفق است.

وی با اشاره به تشابه نقش فرید به زندگی شخصی خویش تصریح كرد: شخصیت فرید اگرچه از نظر سنی از سن واقعی ام فاصله دارد و بالاتر است، اما باید بگویم كه این نقش تا حد زیادی نزدیك به زندگی فردی ام است.

خیرابی یادآور شد: مدتی بود كه تمایل داشتم نقشی بزرگتر از سن خودم را تجربه كنم؛ این كاراكتر فردی مثبت بوده و در فیلمنامه این طور ترسیم شده است.

وی با اشاره به عوامل اصلی شكل دهنده به این شخصیت ادامه داد: من برای ایفای نقش فرید با كارگردان و البته نویسندگان مجموعه مشورت كردم؛ ایده ها و نظرات آن ها راهنمای خوبی بود تا این شخصیت را از تفكر خودم عبور دهم و فرید آن طور كه امروز در خروجی سریال شاهد آن هستیم، دیده شود.

خیرابی درباره ایفای نقش های متفاوت در آثار این كارگردان و تجربه نقش های مختلف بیان داشت: بازیگر خوب می تواند و باید در دوران كاری اش ایفای هر نقشی را برعهده بگیرد و به خوبی از پس آن بر آید؛ حال این نقش ها می تواند در هر ژانری و با هر مشخصه ای باشد.

وی افزود: من هم مثل هر بازیگری دوست دارم با ایفای نقش های متفاوت در مسیر پیشرفت حركت كنم و در قالب نقش های مختلف دیده شوم؛ هرچند خودم را هنوز ابتدای راه می بینم و معتقدم كه باید در این راه بسیار تلاش كنم و بیاموزم.

وی به تفاوت های بازیگری خود در دو مجموعه پرمخاطب 'آوای باران' و 'ترانه مادری' اشاره كرد و گفت: طبیعی است كه نوع بازی من نسبت به ترانه مادری تا این سریال تغییرات زیادی داشته است، چراكه زمان عاملی است كه برای انسان زمینه ساز تغییرات زیادی می شود.

به گزارش روابط عمومی شبكه سه، سریال ˈآوای بارانˈ شرحی دراماتیك از واقعیت های اجتماعی به ویژه تكدی گری و كار خیابان است كه به كارگردانی سهیلی زاده و نویسندگی علیرضا كاظمی پور و سعید جلالی هر شب ساعت 20.45 روی آنتن شبكه سه سیما قرار می گیرد

فراهنگ(1)**9187**1601**