۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81033093
T T
۰ نفر

هشت طرح عمران شهری در مهاباد به بهره برداری رسید

۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81033093
هشت طرح عمران شهری در مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد - ایرنا - همزمان با دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی روز شنبه هشت طرح عمران شهری با حضور استاندار آذربایجان غربی در مهاباد كلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرحها با حضور امام جمعه و فرماندار مهاباد و جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان كلنگ زنی و به بهره برداری رسیدند.

شهردار مهاباد در این آیین گفت: این طرحها شامل احداث چهار دهنه پل بر روی رودخانه های مهاباد و یرغو و بهره برداری از چهار طرح عمران شهری شامل جدول گذاری، روكش آسفالت، پی ریزی سكونت های غیر رسمی و پیاده روسازی در سطح شهر هستند.

صلاح كردستانی افزود: برای احداث و بهره برداری از این طرحها در مجموع بیش از 350میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است.

وی اضافه كرد: این چهار دهنه پل روی رودخانه های مهاباد و یرغو در جهت روان سازی ترافیك شهری و تسهیل در امر عبور و مرور درون شهری احداث می شوند.

وی اظهار كرد: در حال حاضر مراحل كارگاه سازی اولیه این چهار دهنه پل انجام شده و احداث آنها ظرف دو سال و در سه فاز به پایان می رسد.

استاندار آذربایجان غربی در دومین سفر شهرستانی خود برای افتتاح چندین طرح عمرانی و دیدار با مردم مهاباد به این شهرستان سفر كرده است.

شهرستان مهاباد با جمعیت 215 هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقه شده است.

7512/581