۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 81054823
T T
۰ نفر

خدمات بهزیستی زنجان در پیشخوان دولت ارائه می شود

۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 81054823
خدمات بهزیستی زنجان در پیشخوان دولت ارائه می شود

زنجان – ایرنا – ریس تحول اداری و فناوری اطلاعات بهزیستی استان زنجان گفت: در راستای تكریم ارباب رجوع بخشی از خدمات بهزیستی در پیشخوان دولت ارائه می شود.

به گزارش ایرنا معصومه كاظمی روز شنبه با بیان این مطلب افزود: بخشی از خدمات بهزیستی اعم از تشكیل پرونده های اولیه و تاسیس مراكز غیر دولتی برای رفاه حال مراجعین در راستای تكریم ارباب رجوع و سرعت بخشی به فعالیت ها از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود.

وی از اجرایی شدن طرح فوق برای دومین سال متوالی خبر داد و اظهار كرد: طبق توافق منعقده بخشی از فعالیت های این اداره كه نیاز به مراجعه دائم و پیگیری دارد برای سهولت دسترسی و تسهیل در كار مراجعین به پیشخوان دولت سپرده شده است.

رییس تحول اداری و فناوری اطلاعات بهزیستی استان زنجان گفت: 154 ماموریت اعم از تشكیل پرونده اولیه جهت صدور موافقت اصولی، صدور پروانه فعالیت و تمدید آن، تاسیس مهد كودك و مراكز شبانه روزی نگهداری كودكان بی سرپرست، تاسیس مراكز سالمندان و مجتمع ها، كلینیك های مددكاری اجتماعی از جمله فعالیت های بهزیستی است.

كاظمی ابزاز كرد: تكمیل مدارك و تشكیل پرونده اولیه مراكز خدمات مشاوره اجتماعی، خدمات بهزیستی، حرفه آموزی معلولین، توانبخشی و درمانی بیماران مزمن، مراكز خدمات مشاوره ژنتیك، مراكز درمانی و بازتوانی معتادین و انجمن های و خیریه ها از دیگر فعالیت های تعریف شده برای بهزیستی است.

وی ادامه داد: هدف از ارائه برخی خدمات بهزیستی دردفاتر پیشخوان خدمات دولت تسهیل خدمات به عموم مردم و جامعه به ویژه معلولین است.

7318/522