۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱
کد خبر: 81055497
T T
۰ نفر

ديدار نماينده يزد با مردم بلوار نواب صفوي

۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱
کد خبر: 81055497
ديدار نماينده يزد با مردم بلوار نواب صفوي

يزد - ايرنا - نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي با جمعي از مسؤولين استان در ديداري صميمانه با مردم منطقه بلوار نواب صفوي يزد (محله چاه ملكي) از نزديك پاي درد دل مردم نشست.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مردم محله چاه ملكي يزد واقع در بلوار نواب صفوي در مسجد اعظم ميزبان نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسؤولين استان يزد بودند .

در اين ديدار مردم از نزديك مشكلات خود را بيان كردند و محمد صالح جوكار و برخي مسئولين شهري از جمله شايق رييس شوراي اسلامي شهر يزد، كشفي شهردار منطقه يك، نماينده نيروي انتظامي، مدير كل ورزش و جوانان استان، عسكرزاده معاون فرماندار يزد،شيخ عباس زارعزاده و دكتر كاشفي از اعضاي شوراي شهر يزد و مدير كل آب و فاضلاب استان يزد براي بررسي و رفع مشكلات اين منطقه قول همكاري دادند.

از اهم مصوبات اين جلسه انتخاب نماينده اي از ساكنان محل براي پيگيري مسائل مطرح شده و رابط بين مردم و فرمانداري يزد بود.

در اين نشست مشكلات اين محله : وجود كوره هاي آجرپزي و آلودگي هوا ، وجود افاغنه غيرمجاز و رانندگي غيرمجاز اين افاغنه با موتورسيكلت در كوچه ها، كمبود فضاي سبز و مراكز فرهنگي ،نداشتن پل هوايي در مسير عبور از خيابان نواب ، كمبود اتوبوس هاي درونشهري(خط واحد)، مشكلات خيابان عفت، كمبود دورگردها از چهارراه دولت آباد عنوان شد .

در اين ديدار مرتضي شايق رييس شوراي اسلامي شهر يزد با اشاره به بي توجهي به اين محله گفت : 13 سال پيش شهرداري يزد با مردم اين منطقه نشستي داشته كه در آن نشست مردم از آلودگي هواي ناشي از كوره ها و بوي نامطبوع كشتارگاه گله كرده بودند و در پي آن در يك كار ضربتي ، دامداري هاي اين محل به كشتارگاه جديد منتقل شد و در آينده نيز پروژه چند هكتاري همراه با درختكاري در كنار كشتارگاه قديم اجرا مي شود .

وي البته از اجراي پروژه راست گرد از بلوار نواب صفوي به خيابان انقلاب تا پايان سال و برنامه ريزي براي حل مشكل جمعيت بالاي افاغنه و وجود مراكز جمع آوري ضايعات در اين منطقه خبر داد .

يكي ديگر از مشكلات منطقه نواب صفوي نبود پارك درون محله اي عنوان شده بود كه نماينده شهرداري قول

بازپيرايي پارك هاي درون محله اي شهر يزد در آينده اي نزديك به عنوان يكي از پروژه هاي در دست اقدام شهرداري منطقه يك به ويژه در منطقه چاه ملكي را داد .

درباره مشكل واحدهاي ضايعات فروشي نيز عسكرزاده معاون فرماندار يزد گفت : كار ساماندهي 400 واحد ضايعات فروشي مناطق مختلف شهر يزد به فرمانداري محول شده و مقرر شده تا اينگونه مغازه ها در كنار كارخانه كمپوست ساماندهي شوند و نقشه و طرح آن اماده شده است .

در ادامه جلسه دهقان مديركل ورزش و جوانان استان ،نماينده نيروي انتظامي مطالب را عنوان كردند .

جوكار نماينده مردم يزد و اشكذر نيز در پايان قول پيگيري مشكلات مطرح شده مردم اين محله را در اسرع وقت داد . ك/3

1968