۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۴۱
کد خبر: 81109272
T T
۰ نفر
نان و نوع كيفيت آن از دغدغه هاي اصلي مردم و مسوولان است

يزد- ايرنا-فرماندار يزد با بيان اينكه نان و نوع كيفيت آن از دغدغه هاي اصلي مردم و مسئولان است گفت: در پخت نان از تمام توان خود در انجام هر چه بهتر و نيز بالابردن سطح كيفيت نان استفاده خواهيم كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در نشست بهبود كيفيت آرد و نان شهرستان يزد افزود: سال جديد از سوي مقام معظم رهبري به نام سال ' اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملي و مديريت جهادي' نامگذاري شده است كه از فلسفه و حكمت خاصي برخوردار بوده و خطي مشي مردم و مسئولان در طول سال مشخص شده است.

وي با تأكيد به اينكه همزمان با اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها لازم است راهكارهايي در جهت كاهش واقعي دورريز و اسراف نان انديشيده شود افزود: يكي از مهمترين راهكارها بحث ارتقاي كيفيت نان است.

فرماندار يزد اصل تشويق و تنبيه را دو اصلي پذيرفته شده علمي دانست و اظهار داشت: دستگاههاي مسئول همچون سازمان صنعت ، معدن و تجارت و نيز اتحاديه صنف نانوايان بايد ضمن نظارت و ارزيابي عملكرد به صورت مستمر، واحدهاي خبازي متعد و دلسوز را مورد تشويق قرار داده و متخلفان برخورد قانوني نمايند.

شاكري شمسي ارتقاي بيش از پيش منزلت شغلي نانوايان را خواستار شد و اضافه كرد: مي توان از طريق ارائه تسهيلات مالي ، رفاهي و غيره در اين مسير گام برداريم.

فرماندار يزد در پايان از تلاشهاي نانوايان عزيز شهرستان در طول ايام عيد نوروز كه منجر به آسايش و رفاه حال هر چه بيشتر شد تقدير و تشكر كرد.ك/1

7546/1968