۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵
کد خبر: 81138904
T T
۰ نفر

قاتل درگيري ميدان كاج فسا دستگير شد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵
کد خبر: 81138904
قاتل درگيري ميدان كاج فسا دستگير شد

شيراز-ايرنا- دادستان عمومي و انقلاب شهرستان فسا گفت: قاتل درگيري ميدان كاج فسا و همدست او، پس از شناسايي در كمتر از چهار روز در يك عمليات ضربتي توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.

قاضي عباس روستازاده شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:ساعت 21:50 دقيقه شب (چهارشنبه) 27 فروردين ماه سال 93 از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110، يك فقره تيراندازي توسط افراد ناشناس منجر به جنايت در ميدان كاج شهر فسا به كلانتري 12 معلم اعلام شد.

وي گفت: با حضور مأمورين كلانتري 12 در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد تيراندازي توسط افراد ناشناس به چهار جوان اصابت كرده و افراد به بيمارستان ولي عصر فسا منتقل شدند.

اين مقام مسوول ادامه داد:با توجه به تلاش تيم پزشكي بيمارستان متاسفانه يك جوان از اين چهار نفر به علت اصابت گلوله فوت كرد، يكي از افراد به شيراز اعزام و دو نفر ديگر مشكل خاصي نداشتند.

روستازاده بيان كرد: با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل، تحقيقات اوليه مامورين حكايت از آن داشت كه قاتل و همدست وي در هنگام جنايت با سر و صورت پوشيده اقدام به تيراندازي كرده است كه اين شناسايي را مشكل كرده بود.

قاضي روستازاده گفت: در ادامه رسيدگي به پرونده تحقيقات گسترده اي در منطقه انجام شد و در نهايت امر تلاش تيم شناسايي خبره مامورين، نتيجه داد و عاملين شناسايي شدند.

به گفته وي پس از شناسايي عاملين، شنبه 30 فروردين ماه به دستور قاضي روستازاده دادستان فسا، ماموران انتظامي در يك عمليات ضربتي قاتل و همدست وي را دستگير شدند اين عمليات تا ساعت يك بامداد آن روز بطول انجاميد.

وي بيان داشت: متهمان پس از دستگيري و انتقال به كلانتري به ارتكاب جنايت خود اعتراف كردند و اسلحه انان توسط مامورين كشف و ضبط شد.

دادستان فسا گفت:پرونده فوق با قيد فوريت در دستور كار قضايي به شعبه ويژه قتل فسا ارجاع داده شده و در حال رسيدگي است.

روستازاده با اشاره به انگيزه قاتل ميدان كاج فسا گفت: با توجه به حساسيت به عمل آمده و وجود ناامني در بخشي از شهر، موضوع اين پرونده با سرعت و جديت در حال پيگيري است و تقاضاي اشد مجازات برايشان مي گردد.

وي انگيزه انگيزه عاملين قتل را وجود اختلافات و درگيري هاي قبلي عنوان كرد و تصريح كرد: اكثر جوانان از عواقب و عوارض و خطرات جامعه مطلع نيستند.

روستا زاده در خاتمه خاطرنشان كرد: شايسته است خانواده ها و همشهريان به فرزندان خود هشدارهاي لازم را گوشزد كنند.

شهرستان فسا در فاصله 130كيلومتري جنوب شرقي شيراز واقع شده است./3

7375/667