۳ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8114906
T T
۰ نفر

نمونه دیگر دروغ آزادی بیان درغرب/

۳ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8114906
نمونه دیگر دروغ آزادی بیان درغرب/ شکایت ازنماینده پارلمان آلمان برای اظهار نظر مثبت درباره ایران ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/03 سیاسی.اجتماعی.تهدید برلین- کشورهای غربی در حالی دیگر کشورها را به نبود آزادی بیان،رعایت نکردن حقوق بشر و سرکوب مخالفان متهم می کنند که خود این حقوق را حتی برای نمایندگان پارلمان قائل نیستند که در تازه ترین مورد یک عضو بوندستاگ به دلیل یک اظهار نظر مثبت درباره ایران تهدید به پیگرد قضایی شده است.
آرتوربراونرمیلیونریهودی آلمانی و عضو لابی صهیونیست ها ، بتازگی نورمن پش سخنگوی حزب چپها و نماینده پارلمان آلمان را به دلیل نوشتن مقاله ای مبنی بر اینکه ایرانی ها نیز حق دارند در امنیت زندگی کنند ، تهدید به شکایت و پیگرد قضایی کرده است.
پش در این مقاله نوشته، هفته ای نیست که نظامیان و سیاسمتداران اسراییلی درباره احتمال حمله نظامی به ایران صحبت نکنند و اخیرا نیز با برگزاری رزمایش هایی بر دامنه این تهدیدات افزوده اند، و این تل آویو است که تهران را تهدید می کند و نه برعکس آن .
وی در ادامه خواستار خلع سلاح اتمی اسراییل ، آمریکا، پاکستان و هند شده و افزوده بود : رفع تهدیدها چه واقعی و چه غیرواقعی فقط از طریق مذاکره ممکن است.
آرتور براونر که به فیلمسازی اشتغال دارد، این نماینده پارلمان آلمان را تهدید کرده به دلیل بیان و یا درج این مطلب قصد شکایت از وی را دارد.
میلیونر صهیونیست در این نامه که خطاب به سردبیر نشریه تاگس اشپیگل نوشته شده افزوده است: پس از خواندن این نامه پش آگاهی بسیاری پیدا کردم و بر آن شدم که شکایت نامه ای را علیه او به دادگاه ارایه کنم.
صهیونیستها که در آلمان هرحرف و سخنی را درباره جنایت ها و اقدامات رژیم اسراییل بر علیه فلسطینی ها و لبنانی ها را ضد یهودی گری تعبیر می کنند ،اجازه هیچ بیانی و انتشار مطلبی درباره این جنایت ها را نمی دهند.
آنان این حق را نه تنها برای مردم عادی ومحققان و اندیشمندان قایل نیستند بلکه سیاستمداران را نیز در صورت بیان چنین سخنانی تهدید به پیگرد قضایی تهدید می کنند.
این درحالی است که آلمان ها اعلامیه جهانی حقوق بشر را رکن جدایی ناپذیر قانون اساسی خود می دانند وبرای اثبات آن به ماده 20 این قانون که نظام سیاسی این کشور را دموکراتیک ، اجتماعی و مبتنی بر قانون و فدرال معرفی کرده ، استناد می کنند.
درسالهای گذشته بسیاری از سیاستمداران تنها به دلیل بیان واقعیت هایی از جنابت های اسراییل در سرزمین های اشغالی و یا درخواست انتشار حقایق هولوکاست به زندان محکوم و یا شغل خود را از دست داده اند.
لا بی های صهیونیست چنان وحشت و جنگ روانی درآلمان ایجاد کرده است که کسی جرات بیان جنایت های رژیم اسراییل را نیز ندارد.
موله من یکی از رهبران حزب لیبرال دمکرات آلمان و از منتقدان رژیم اسراییل از جمله کسانی بود که چند سال قبل از اقدامات اسراییل در سرزمین های اشغالی انتقاد کرد که بعد از شکایت یهودیان آلمان بگونه مرموزی در یک سانحه چتربازی کشته شد.
دختر هشت گالینسکی رییس شورای مرکزی یهودیان آلمان نیز چندی پیش و پس از انتقاد از اقدامات اسراییل درسرزمین های اشغالی برعلیه زنان و کودکان فلسطینی با شکایت اعضای لابی های صهیونیستی روبرو شد.
وی با انتقاد از شورای مرکزی یهودیان آلمان گفته بود که آنان بیشتر سخنگوی اسراییل و حافظ منافع این کشور هستند تا حافظ منافع آلمان .
این منتقد گفته بود به عنوان یک یهودی المانی و کسی که والدینش در اردوگاههای نازی ها کشته شده اند، اجازه نمی دهد از آنان برای اهداف سوء اسراییل استفاده نا مشروع شود.
وی ازدولت آلمان نیز به دلیل حمایت کورکورانه از لابی های صهیونیست و اسراییل انتقاد کرده بود.
کارشناسان ممنوعیت پخش برنامه های شبکه تلویزیونی المنار را در آلمان که تحت فشار لابی های صهیونیستی صورت گرفته است از دیگرنمونه های آشکار شدن دروغ وجود آزادی بیان در غرب می دانند.
وزارت کشورآلمان چند روز قبل با استناد به ماده 9 قانون اساسی این کشور که می گوید اقدامات سازمانها نباید به درک افکار عمومی از مسائل بین المللی خدشه وارد کند، پخش برنامه های شبکه تلویزیونی المنار را در آلمان ممنوع اعلام کرد.
این درحالی است که دهها شبکه تلویزیونی صهیونیستی و صدها نشریه متعلق به این گروهها هیچگونه مطلبی درباره جنایت های رژیم اسراییل منتشر نمی کنند و همواره خبرهای دروغ درباره فعالیتهای صلح آمیز اتمی جمهوری اسلامی منتشر می کنند.
این کارشناسان این سوال را مطرح می کنند که آیا این دروغها به درک افکار عمومی از مسایل بین المللی خدشه وارد نمی کند؟! اروپام 1516**250** شماره 087 ساعت 15:21 تمام
۰ نفر