۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۳۳
کد خبر: 81205529
T T
۰ نفر
معاون استاندار: تكميل طرح هاي نيمه تمام، اولويت دولت است

يزد - ايرنا - معاون برنامه ريزي استاندار يزد گفت: اتمام طرح هاي نيمه تمام در بخش هاي مختلف و بخصوص توليد و صنعت جزء اولويت هاي دولت است كه امسال با همكاري بخش خصوصي انجام مي پذيرد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ' محمد رضا بابايي ' روز سه شنبه در بازديد از طرح هاي نيمه تمام صنعتي مهريز افزود: اتمام اين طرح ها با پيشرفت فيزيكي بالا با جديت پيگيري مي شود .

وي با اشاره به اينكه اشتغال و افزايش توليد محصولات مختلف مورد نياز وابسته به فعاليت واحد هاي صنعتي است افزود: دولت با جديت از بخش خصوصي و سرمايه گذاران براي اتمام طرح هاي نيمه تمام حمايت مي كند .

بابايي در اين سفر يكروزه كه فرماندار و تعدادي از مسئولان اجرايي حضور داشتند از شهرك سنگ و همچنين شهرك صنعتي مهريز و تعدادي واحد هاي توليدي و صنعتي در دست ساخت اين شهرستان ديدن كرد .

معاون برنامه ريزي استاندار يزد در اين بازديد ها ضمن قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته بر عزم جدي دولت براي اتمام واحد هاي صنعتي و توليدي كه داراي پيشرفت فيزيكي بالا هستند تاكيد و خواستار فعاليت ببشتر توسط بخش خصوصي شد .

بابايي اظهار داشت: سياست دولت همانند گذشته بر حمايت جدي از سرمايه گذاران و راه اندازي واحد هاي در دست اقدام براي توليد بيشتر و بهتر و خدمت به جامعه اسلامي و مسئله مهم ايجاد اشتغال مولد و مفيد است .

در اين بازديد ٰ سيد محمد رستگاري فرماندار مهريز نيز از فعاليت بخش خصوصي و سرمايه گذاران در اين شهرستان تشكر كرد و خواستار همراهي دولت با آنها در اتمام طرح هاي نيمه ساخت شد.

شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب مركز استان يزد واقع شده و داراي پنج شهرك و ناحيه صنعتي و حدود 100 واحد توليدي و صنعتي فعال است.ك2

7541/650