۱۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8123584
T T
۰ نفر

غزه در آتش وخون/

۱۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8123584
غزه در آتش وخون/ کودکان نیویورکی در حمایت از کودکان غزه، در تظاهرات شرکت کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/15 سیاسی.غزه.کودکان.نیویورک نیویورک - صدها کودک نیویورکی عصر شنبه به وقت محلی به همراه والدین خود، در تظاهرات عظیمی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت نسل کشی اسرائیل در نیویورک برگزار شده بود، شرکت کردند.
کودکان نیویورکی نقاشی های خود را که حاکی از احساس پاک آنها بود، با خود به همراه آورده بودند تا به کودکان غزه اهدا کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ازنیویورک، کودکان نیویورکی در این تظاهرات تابلو نوشته هایی را حمل می کردند که روی آنها نوشته شده بود: به گرسنگی و کشتار کودکان در غزه پایان دهید و اسرائیل، کشتار بچه های فلسطینی ها را متوقف کن.
همچنین شماری از کودکان، عکس هایی از کودکان غزه را که قربانی نسل کشی اسرائیل شده اند، با خود حمل می کردند.
به اعتراف رسانه های غربی، ظرف یک هفته گذشته اسرائیل بیش از 600 فلسطینی عمدتا کودک و زن را در غزه به قتل رسانده و هزاران نفر را زخمی و معلول کرده است.
آمریکا تاکنون با مقاومت در برابر جامعه بین المللی ، از جنایت های اسرائیل حمایت و مانع هرگونه حرکت جامعه بین الملل برای متوقف کردن جنایت اسرائیل شده است.
دولت بوش در هفته گذشته، پیش نویس یک قطعنامه شورای امنیت را وتو کرد.
قرار است شماری از رهبران عربی بار دیگر روز دوشنبه در نیویورک دور هم جمع شوند و صحبت کنند و همزمان اسرائیل با بهره گیری از وقتی که غرب و کشورهای عربی در اختیار آن گذاشته اند، می کوشد سریعا طرح نسل کشی خود در غزه را تکمیل کند.
رسانه های غربی، شنبه شب به وقت نیویورک، از حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه خبر دادند.
اروپام 360 شماره 054 ساعت 07:54 تمام
۰ نفر