۱۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8123615
T T
۰ نفر
رژیم صهیونیستی از زخمی شدن 28 تن از نیروهایش در نوار غزه خبر داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/15 کلیات.رژیم صهیونیستی.تهاجم زمینی تهران - یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از زخمی شدن 28 نفر از نیروهایش در جریان حمله زمینی به غزه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس ، این سخنگوی ارتش اسرائیل افزود : حال دو تن از این مجروحان به شدت وخیم است.
جنبش فلسطینی حماس پیشتر از کشته شدن 9 سرباز متجاوز اسرائیلی در نوار غزه خبر داده بود. ارتش اسرائیل از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.
رژیم صهیونیستی که با تعلل سازمان ها و مجامع بین المللی در محکومیت حملاتش به نوار غزه ، به ادامه جنایاتش در نوار غزه تشجیع شده است ، پس از بمباران هشت روزه نوار غزه ، یکشنبه شب تهاجم زمینی اش را به نوار غزه آغاز کرد.
شورای امنیت سازمان ملل هم که برای بررسی طرح آتش بس پیشنهادی لیبی تشکیل جلسه داده بود، این بار هم پس از گفت وگوهای بی نتیجه چهار ساعته ، بدون صدور بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به نشست خود پایان داد واشنگتن به طور معمول مانع از صدور قطعنامه های انتقادی شورای امنیت علیه اسرائیل می شود. جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه آشکارا اعلام کرده بود که تهاجم زمینی اسرائیل را به نوار غزه محکوم نمی کند.
تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه که وارد دومین هفته خود شده است ، تا کنون بیش از چهار صد شهید و نزدیک به 3 هزار مجروح در نوار غزه به جا گذاشته است .
مترجمام ** 1088 شماره 085 ساعت 09:08 تمام
۰ نفر