۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 81239647
T T
۰ نفر
توضيحات نماينده بابلسر درباره پرونده زمين خواري

تهران-ايرنا- نماينده مردم بابلسر در مجلس درباره گزارش منتشر شده در پايگاه خبري «الف» درباره زمين خواري در شهرستان بابلسر گفت: اگر خلاف مدعاي بنده درباره اين پرونده ثابت شد خودم را سزاوار همه گونه مجازات مي دانم.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا مقداد نجف نژاد در نطق ميان دستور امروز (چهارشنبه)مجلس گفت: در هفته هاي گذشته ظلمي به اينجانب شد كه توهيني آشكار و اهانتي به مردم و حوزه انتخابيه من است كه منشاء اين ظلم سايت الف و شخص جناب احمد توكلي نماينده تهران است.

وي ادامه داد: شهرستان بابلسر به مثابه بسياري از شهرستان هاي استان مازندران املاك و مغازه ها و صد درصد پلاژهايش جزو املاك پهلوي بوده و بعد از انقلاب به بنياد علوي ومستضعفان منتقل شده است لذا اگر مسئولان شهر برنامه اي داشته باشند كه زمين نياز داشته باشد حتما بايد از بنياد مستضعفان مطالبه كنند، در همين راستا هيئت امنايي با درخواست بنده تشكيل شد و زميني 8 هكتاري از پلاك 200 هكتاري بنيادمستضعفان در بابلسر خريداري شد.

نجف نژاد افزود: از همان ابتدا فروشنامه با عنوان حقوقي ما يعني بنده به عنوان نماينده مجلس، فرماندار، شهردار و شوراي شهر تا كاملا روشن باشد در گام اول معامله عمومي است و جنبه خصوصي ندارد.

نماينده مردم بابلسربيان داشت: به عنوان هيئت امناي خانه جوان در تاسيس اين خانه موفق نشديم، اما خير ديگري در منطقه اي در همان بابلسر در زميني خانه جوان را تاسيس كرد، بنده به بنياد مستضعفان مراجعه كردم تا اجازه آنها را داشته باشيم چون مي خواستيم اين زمين در اختيار ما نباشد به دليل اينكه روزي من هستم و روزي نيستم.

نجف نژاد با اشاره به اينكه ما خواهان آن بوديم كه به شكل مطلوبي اين خدمت استمرار يابد، ادامه داد: با اجازه بنياد مستضعفان قرض الحسنه اي با عنوان بعثت، ازدواج جوان و اشتغال جوان تاسيس كرديم، وقتي معامله كرديم 4 هكتارش از حدود 50 سال پيش پلاژ بوده در اختيار پلاژداران كه به آنها واگذار كرديم و بقيه را براساس نياز شهرستاني با مشورت شوراي شهر و فرمانداري و شهردار براي چند طرح عمراني اختصاص داديم چون كاربريش كاملا تفريحي، توريستي، فرهنگي و ورزشي است.

وي افزود: از ابتدا تا انتهاي اين اقدامات هم با بنياد مستضعفان مشورت كرديم يعني شخص آقاي رفيق دوست، از وي اجازه گرفتيم. ايشان فرمود اشكالي ندارد كه براساس كاربري آنجا ساخت و ساز كنيم تا اينكه ايشان عوض شد آقاي فروزنده آمد و شفاعتي در دادگاه مطرح شد بعد از حدود 10 سال دادگاه حكمي داد و معامله به دليل شرط عدم تحقق آن شرط كه خانه جوان بود فسخ شد. ما هم خوشحال شديم كه تعيين تكليف مي شود و بنياد هم مصمم است اين مشكل را به نفع مردم حل كند.

نماينده مردم بابلسر در ادامه نطقش بيان داشت: اما روي صحبتم با آقاي توكلي است كه خلاف حكم دادگاه نسبت ناروايي به بنده دادند. قومي كه عاري از اخلاق باشد زنده نيست، از رسول اكرم(ص) پرسيدند بالاتر از حرمت خانه خدا چيزي هست فرمود حفظ آبرو و حرمت مسلمان،پس آقاي توكلي اهل مازندران و نماينده تهران شما تعمدا اسم بنده را به عنوان نماينده ذكر كرديد همينطور اسامي ديگر را وعناوين حقوقي فرماندار، شوراي شهر و شهردار را حذف كرديد كه القا كنيد معامله شخصي بوده است.

وي ادامه داد: آقاي توكلي اگر شما حسي داريد و كنجكاو بوده و احساس تكليف مي كنيد كه هر موضوعي را حق يا نا حق به اطلاع عمومي برسانيد، اشكالي ندارد اما لااقل جوانمردي و امانتداري كنيد و همان واقعيت را كه حكم دادگاه بوده اعلام كنيد نه اينكه به بنده توهين زده و تهمت آشكار بزنيد.

نجف نژاد گفت: آقاي توكلي بنده در تاريخ 13/9/92 بعد از تحقيق و تفحص نامه اي در كمال آرمش و اطمينان و شهامت به دكتر لاريجاني نوشتم كه بخشي از عين نامه به اين شرح است:'چنانچه اينجانب حتي يك سانتيمتر زمين از بنياد مستضعفان براي شخص خود يا اقوام و دودمانم در سراسر كشور دريافت داشتم ضمن سلب مالكيت از خود حاضر به تحمل هر گونه مجازات هستم' .

نماينده مردم بابلسربيان داشت: گردن ما در مقابل قانون از مو باريك تراست دستگاه قضايي، هئيت نظارت مجلس و گروه مفاسد اقتصادي بررسي كنند كه اگر خلاف اين نوشته و مدعاي بنده ثابت شد خودم را سزاوار همه گونه مجازات مي دانم، با افتخار اعلام مي كنم' آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است' آقاي توكلي آيا شما هم مي توانيد چنين ادعايي كنيد شما كه پرونده زمين خواري تان كاملا روشن است.

وي افزود: شما فقط چند هزار متر زمين درشهرك غرب از بنياد مستضفان به صورت شخصي گرفته ايد و تازه متعهد شده ايد 20 درصد از عوايد آن را براي يتيمان بگذاريد بترسيد از آه يتيم كه آن عوايد را هم پرداخت نكرديد،در حال حاضر قيمت آن زمين كه با تخفيف به شما فروخته شد دهها ميليارد تومان است غير از اين شما چند هزار متر زمين نيزدر منطقه ييلاقي دماوند به صورت شخصي گرفته ايد، دست پيش مي گيريد كه پس نخوريد.

نجف نژاد گفت: واقعا تعجب مي كنم از آدم هايي كه شعارشان گوش فلك را كر مي كند اما در پاي عمل جفت پاهايشان مي لنگد به عالمي گفتند فلاني به اين وآن تهمت مي زند و غيبت مي كند آن عالم گفتد چنين فردي مريض است و مستحق ترحم، رفتار شماو ذهنيت منفي شما به همه نشان مي دهد كه بيماريد و مشكل رواني مزمن داريد به يك روانپزشك مراجعه كنيد بلكه درمان شويد.

دكتر علي لاريجاني در اين لحظه خطاب به نجف نژاد گفت چرا شما اينگونه صحبت مي كنيد و به همكارتان توهين مي كنيد؟

نماينده مردم بابلسر گفت: توكلي ازابتدا شروع كرد و به بنده اهانت كرد،حضرت امام فرمودند ميزان راي مردم است، 4 دوره متوالي بعد از آن معامله مردم به بنده راي مطلق دادند.اقاي توكلي از شما بعيد است فردي كه باجگير،سوءاستفاده گر و فاسد ودلال است براي دريافت پستي به من مراجعه كرد اما من اين كار را انجام ندادم، به شما وصل شد و شما را فريب داد.

وي افزود: اقاي توكلي به متن مردم مراجعه كنيد، مردم چشمه زلال هستند كه خار و خاشاك بر نمي تابند،مردم منطقه برغم اهانت هاي بسيار نسبت به من در دوره قبل صد رصد بيشتر از دوره قبلي اش به من راي دادند،شما خودتان را امتحان كنيد در منطقه محل تولد آنجايي كه زندگي كرده ايد كانديدا شويد تا مشخص شود ميان آنهايي كه شما را مي شناسند هيج جايگاهي نداريد،در خانه اگر كس است يك حرف بس است از رفتار ناشايست دست برداريد.

سيام**م.ش**1415
۰ نفر