۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸
کد خبر: 81247390
T T
۰ نفر
روز قدس روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است

بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي طي پيامي به مناسبت روز جهاني قدس گفت: روز قدس يك روز جهاني و روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است.

در پيام' وجه الله خدمتگزار' آمده: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام 'روز جهاني قدس' توسط امام خميني(ره) نشان از دورانديشي و عمق انديشه سياسي ايشان و حمايت همه جانبه از امتي است كه راه جهاد و مبارزه با زورگويان را بر ذلت همراهي با آنان ترجيح داد.

اين پيام مي افزايد: روز جهاني قدس، يادمان حماسه ماندگار و مظلوميت بي حد مردم مظلوم فلسطين و روز بلندشدن فرياد رساي مسلمانان عليه رژيم كشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صهيونيسم و حاميان آشكار و پنهان آن رژيم غاصب است.

در اين پيام آمده: روز قدس، نماد ايستادگي مسلمانان در برابر زورگويان و زياده خواهان و روز بيداري ملت هاي مسلمان و آزاده جهان است كه در دفاع از ملت مسلمان فلسطين با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپيمايي اين روز جهاني، خشم و انزجار خود را از جنايات صهيونيست غاصب ابراز مي كنند و پاسخ محكم و قاطعي به اين همه بي عدالتي و ظلم مي دهند.

در ادامه اين پيام آمده: اينك در آستانه روز جهاني قدس ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل(ره)، با تاسي از رهنمودهاي رهبري، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي مردم ستمديده فلسطين و فرزندان مقاومت اسلامي، همچون گذشته با حضور يكپارچه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس، اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به رخ كشيده و فرياد رساي خود را در حمايت از ملت ستمديده فلسطين به گوش جهانيان خواهيم رساند.665