۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰:۳۴
کد خبر: 81247973
T T
۰ نفر
محمد خاتمی:رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی را به زشت‌ترین وجه به نمایش گذاشته است

تهران- ایرنا- رییس جمهوری اسبق كشورمان باتاكید بر اینكه رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی را به زشت‌ترین وجه به نمایش گذاشته است، شركت در مراسم راهپیمایی روز قدس را نشانه تعهد، انسان دوستی و مسؤولیت اسلامی و انسانی همه كسانی دانست كه حق را پاس می دارند و باطل و بیداد را محكوم می‌كنند.

به گزارش ایرنا، محمد خاتمی شامگاه چهارشنبه در ضیافت افطار جمعی از دوستان و عده‌ای از مسؤولان پیشین و كنونی و خانواده‌های آنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت: این رژیم كه بنیادش بر غصب و اشغال و سركوب است در این روزها و در هنگامی كه مسلمانان روزه‌دار غزه همچنان در محاصره به سر می‌برند جنایتی بی‌همانند آفریده و تروریسم دولتی را در كریه‌ترین وجه خود نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینكه مقاومت مظلومانه مردم رنج كشیده فلسطین در برابر این جنایات وحشیانه، حماسه‌ای با شكوه بوده و هست، افزود: درود خداوند بر شهیدان و جانبازان و زنان و مردان مقاوم فلسطین در غزه و ننگ و نفرین بر جنایت آفرینان و حامیان آنان.

خاتمی خاطرنشان كرد: ملت شریف ایران با اقتداء به رهبری والاقدر خود حضرت امام خمینی(ره) كه همواره خطر بزرگ رژیم صهیونیستی را به مسلمانان تذكر می‌داد و همبستگی و مقاومت در برابر آن را توصیه می‌كرد همیشه خود را در كنار مظلومان بویژه فلسطینیان قهرمان دیده است.

وی افزود: ملت ایران به یاری خداوند روز قدس را كه میراث ارجمند امام(ره) است در شكوهمندانه‌ترین وضع خود بزرگ خواهد داشت با این امید كه همه مسلمانان و همه آزادگان با محكوم كردن جنایات اخیر و حمایت برخی از دولت‌ها و سكوت دولت‌های دیگر رسالت دینی، انقلابی و انسانی خود را به انجام رسانند.

شبد** 2023
۰ نفر