۱۸ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8124807
T T
۰ نفر
مراسم مشترکی در جنوب لبنان در همبستگی با غزه برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/18 سیاسی.فلسطین.غزه.حماس بیروت - کمیته مشترک لبنانی و فلسطینی عصر روز چهارشنبه مراسم مشترکی در همبستگی با غزه در برابر تجاوز و کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در جنوب لبنان برگزار کرد.
به گزارش ایرنا از بیروت - این مراسم در صیدا در جنوب لبنان با سرپرستی بهیه حریری وزیر فرهنگ و آموزش عالی لبنان و با حضور جمع زیادی از مردم صیدا و پناهندگان فلسطینی برگزار شد.
عباس زکی نماینده سازمان آزادیبخش فلسطین ساف در لبنان در این مراسم گفت قضیه فلسطین قضیه اساسی و مرکزی برای همه آزادگان و مبارزان و همه جهان است و تجاوز وحشیانه اسرایل علیه غزه جنایت جنگی سازمان یافته و تروریسم ضد بشریت است .
زکی گفت جنگ علیه غزه موجب وحدت فلسطینی ها در داخل و خارج و بازگشت روح وحدت عربی و اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی شد.
اسامه حمدان نماینده جنبش حماس در لبنان گفت جنگ علیه غزه ،قضیه فلسطین و نه جنبش حماس را هدف قرار داده است و لازمه اش وحدت بر اساس گفت وگو است .
وی افزود: همه تلاش های خود را برای وحدت داخلی و خارجی فلسطینی بر اساس مبانی و آرمان های ثابت ملی فلسطین مانند حق بازگشت پناهندگان فلسطینی و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس بکار می بریم .
حمدان گفت به رغم همه کشتارهای که دشمن در غزه مرتکب شد ،مقاومت همچنان ثابت و پایدار باقی است و باقی خواهد ماند.
بر اساس آخرین آمارها تعداد شهدای غزه در دوازدهمین روز حمله های رژیم صهیونیستی به 700 شهید و سه هزار و 75 زخمی رسیده است .
خاورم ** 2082 1527** **شبک1184 شماره 217 ساعت 22:19 تمام
۰ نفر