۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴
کد خبر: 81276862
T T
۰ نفر

سه تانكر آبرسانی از لرستان عازم مناطق زلزله زده شد

۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴
کد خبر: 81276862
سه تانكر آبرسانی از لرستان عازم مناطق زلزله زده شد

خرم آباد - ایرنا - مدیر كل ستاد مدیریت بحران استان لرستان گفت: سه دستگاه تانكر آبرسان شركت آب و فاضلاب روستایی این استان برای كمك به آسیب دیدگان زلزله شهر مورموری به ایلام اعزام شد.

'رضا آریایی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام تانكرهای سیار حمل آب، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان ایلام مبنی بر نیاز شدید مناطق زلزله زده به این تانكر ها انجام شده است.

وی اظهار كرد: لرستان به عنوان استان معین ایلام برای امداد رسانی در مواقع بروز بحران انتخاب شده كه بر همین اساس نیروهای امداد و نجات این استان به منظور كمك به آسیب دیدگان زلزله صبح امروز شهرستان آبدانان در آماده باش كامل هستند.

آریایی گفت: در همین رابطه، نیروهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر دستگاههای خدماتی لرستان به همراه یكدستگاه بالگرد امدادی، از ابتدای وقوع زمین لرزه در شهر مورموری استان ایلام آمادگی خود را به منظور امداد رسانی به این مناطق اعلام كرده اند.

وی بیان كرد: ستاد مدیریت بحران استان ایلام تاكنون درخواست اعزام تانكر های سیار آبرسان برای رفع نیاز مناطق زلزله زده را از لرستان داشته، كه سه دستگاه تانكر از این استان به ایلام اعزام شده است.

وی با اشاره به وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری در منطقه مورموری استان ایلام، گفت: بر اثر این زمین لرزه شهرستان پلدختر و بخش های از مناطق مرزی لرستان نیز لرزید كه خوشبختانه هیچ خسارتی به دنبال نداشته است.

زلزله ای به بزرگی 6،1 ریشتر ساعت 7 و 2 دقیقه و 5 ثانیه صبح دوشنبه مورموری در استان ایلام را لرزاند.

به گفته احمد كرمی مدیركل ستاد مدیریت بحران استان ایلام، امدادرسانی به آسیب دیدگان و مصدومان مناطق زلزله زده با شتاب انجام می شود.

630/1625/591
۰ نفر