۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۵۴
کد خبر: 81291972
T T
۰ نفر
تيم قائمشهر قهرمان مسابقات وزنه برداري جوانان مازندران شد

ساري- ايرنا- تيم قائمشهر در مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان مازندران كه روز جمعه در شهرستان آمل برگزار شد، جام قهرماني مسابقات را بالاي سر برد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در آمل، در پايان اين مسابقات كه در سالن ورزشي حجاب شهرستان آمل برگزار شد، 45 وزنه بردار از 9شهرستان مازندران به روي تخته رفتند و در نهايت تيم قائمشهر با كسب 164 امتياز قهرمان شد.

تيم ساري با سه امتياز اختلاف با كسب 161 امتياز در جاي دوم ايستاد وتيم بابل با كسب 105 امتياز به مقام سومي اين مسابقات دست يافت.

در نتايج انفرادي اين مسابقات كه در هفت وزن برگزار شد، در دسته 62كيلوگرم '‌اميرحسين ابويي'‌از بابلسر با مجموع 145 كيلوگرم قهرمان شد و ' كمال درخشان '‌از قائمشهر در اين دسته با مجموع 140 كيلوگرم دوم شد.

در دسته 69كيلوگرم '‌سامان قرباني '‌و ' كيانوش باقري'‌ هر دو از ساري در مجموع اين دسته با مهار وزنه هاي 266 و255 كيلوگرم مقام هاي اول ودوم را از آن خود كردند.

در دسته 77كيلوگرم اين مسابقات هم دو وزنه برداري تيم ساري به نام هاي '‌عليرضا حسيني' و '‌سهيل طالبي' با روي سربردن وزنه هاي 235 و230 كيلوگرمي به روي سكو رفتند.

در دسته 85كيلوگرم ' معين اسكو '‌از آمل در مجموع با غلبه بر وزنه 280 كيلوگرم قهرمان شد و '‌هادي ابراهيمي' از قائمشهر با 213كيلوگرم در مجموع اين دسته دوم شد.

در دسته 94كيلوگرم تيم آمل توسط '‌مجتبي صيفي ‌' با مجموع ركورد 310كيلوگرم به مقام نخست اين دسته دست يافت و '‌ايمان بابازاده ‌'از قائمشهر با 301كيلوگرم و '‌سهيل خزايي'‌از نوشهر با 256كيلوگرم به ترتيب دوم وسوم شدند.

در دسته 105كيلوگرم ' اميرحسين فضلي' از قائمشهر با بلند كردن وزنه 351كيلوگرم نشان طلاي اين مسابقات را برگردن آويخت و '‌عليرضا رحمان پور'‌و '‌شايان شجري'‌ هر دو ازقائمشهر به ترتيب با بلند كردن وزنه هاي 332 و320كيلوگرم در رده هاي دوم وسوم اين دسته ايستادند.

و در دسته +105كيلوگرم ' كوهيار فرج پور'‌از قائمشهر با مهار وزنه 321كيلوگرم قهرمان شد و '‌حسين داخم ' از آمل با 320 كيلوگرم و ' محمد احمدنژاد'‌از بابل با 318 امتياز در رده هاي دوم وسوم قرار گرفتند.

همچنين تيم آمل ميزبان مسابقات با كسب 97 امتياز چهارم شد و جوايز فني ترين وزنه بردار به ' اميرحسين فضلي' در دسته 105كيلوگرم از قائمشهر و بهترين مربي به ' محمدجورسرايي '‌ از تيم آمل اهداء شد.

درمراسم توزيع جوايز اين مسابقات تيم ساري كه به مقام دومي اين مسابقات دست بافته بود به روي سكو نرفت و تيم هاي قائمشهر و بابل جام هاي قهرماني را گرفتند.

رييس هيات وزنه برداري شهرستان آمل درحاشيه اين مسابقات به خبرنگار ايرنا گفت: مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان مازندران با عنوان گراميداشت ياد وخاطره 10شهيد وزنه بردار شهرستان آمل برگزار شد.

' شريف اكبري' افزود: از سوي كميته فني هيئت وزنه برداري مازندران نفرات اول هر وزن و افرادي كه وزن هاي مختلف حدنصاب خوبي كسب كردند، به اردوي آماده سازي تيم منتخب وزنه برداري مازندران دعوت و در نهايت برترين هاي هر وزن به مسابقات قهرماني جوانان كشور اعزام خواهند شد.ك/3

7327/608