۶ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۵۱
کد خبر: 81330383
T T
۰ نفر
يك فرمانده سپاه: دشمن با ابزار اقتصادي قصد ضربه زدن به نظام را دارد

فاروج- ايرنا- فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالي گفت: در شرايط كنوني دشمن جنگ اقتصادي تمام عيار عليه نظام تدارك ديده و مي خواهد از اين روش به نيات پليد خود كه همانا تضعيف ايران اسلامي است، برسد.

سردار 'حسينعلي يوسفعلي زاده' روز يكشنبه در همايش ايثارگران فاروج افزود: امروز منطق دفاع همچنان باقي است و بايد آماده مقابله با حربه هاي دشمن در حوزه هاي مختلف بود.

وي با اشاره به اينكه دشمن در چند عرصه به صورت جدي در حال تحميل جنگ به اين نظام است، گفت: حوزه اقتصاد يكي از اين حوزه هاست بنابراين بايد در اين عرصه فعاليت دوچندان داشت.

وي افزود: تلاش دشمن به زانو درآوردن ملت از طريق تحريم ها و فشارهاي اقتصادي است ومقابله با هدف دشمن همان اقتصاد مقاومتي، توليد وخودكفايي در بخش هاي مختلف است.

وي با بيان اينكه يك سري كم تدبيري و ضعف در حوزه اقتصاد در داخل كشور داريم اما واقعيت اين است كه در اين حوزه هم دشمن اصلي دشمن بين اللمللي است.

سردار يوسفعلي زاده در ادامه افزود: دشمن در صدد ايجاد مانع هاي بزرگ در مقابل سازندگي كشور در حوزه هاي مختلف به دست جوانان غيرتمند است.

وي تهاجم بي رحمانه فرهنگي را يكي ديگر از سياست هاي دشمن براي مقابله با نظام برشمرد و گفت: هدف استكبار حذف ارزش ها و باورهاي ديني است و در اين زمينه بايد هوشيار بود.

شهرستان 52 هزار نفري فاروج در دوران دفاع مقدس 203 شهيد تقديم نظام اسلامي كرده است. ك/2

7187/330