۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۵۸
کد خبر: 81338307
T T
۰ نفر
آغاز داوري آثار چهارمين جشنواره نوشتار سينمايي

تهران- ايرنا- داوري آثار چهارمين جشنواره ' نوشتار سينمايي' امروز (يكشنبه)با حضور پيشكسوتان و خبرگان عرصه نقد و استادان روزنامه نگاري و كارشناسان رسانه آغاز شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي، آقايان خسرو دهقان، فريدون صديقي، دكتر احمد توكلي، دكتر اميرعلي نجويان و حسين معززي نيا كار داوري آثار را آغاز كردند.

همچنين در بخش هاي جنبي شامل عكس، طنز و كاريكاتور سينمايي سه تن از كارشناسان تخصصي هر رشته به عنوان مشاور، داوران را همراهي خواهند كرد.

چهارمين جشنواره نوشتار سينمايي با هدف تجليل و تقدير از منتقدان و نويسندگان برتر سينمايي، شناخت استعدادهاي نو و ارج نهادن به نقد و نوشتار علمي، منصف و شريف به دبيري سحر عصرآزاد برگزار مي شود.

اين جشنواره در 6 رشته در بخش اصلي، 4 بخش ويژه و 4 رشته در بخش جنبي برگزار شده و آثار چاپ شده در نشريات يا منتشر شده در سايت ها در سال هاي 90، 91 و 92 را در برمي گيرد.

بخش اصلي،سينما شامل رشته‌ هاي نقد، گفت ‌‌و‌ گو، گزارش، سرمقاله و يادداشت ، ترجمه و مقاله تحليلي است. بخش ويژه شامل بهترين برنامه سينمايي در راديو و تلويزيون، بهترين گروه سينمايي روزنامه‌ها، بهترين مجله سينمايي و سينما در فضاي مجازي است.

بخش جنبي نيز رشته‌ هاي بهترين نقد، گزارش، يادداشت و گفت‌ و گو در حوزه تلويزيون، عكس، كاريكاتور و طنز را در برمي گيرد.

چهارمين جشنواره نوشتار سينمايي طي مراسمي در نيمه دوم سال 93 برگزار شده و به برگزيدگان رشته‌ هاي بخش هاي اصلي، ويژه و جنبي، تنديس انجمن، لوح سپاس و جايزه نقدي اهدا مي شود.

شبك**1983 **1917
۰ نفر