۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸
کد خبر: 81359083
T T
۰ نفر
محدودیت های ترافیكی مراسم تشییع پیكر مهدوی كنی در پایتخت اعلام شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیكی برای برگزاری هرچه باشكوه تر مراسم تشییع پیكر مطهر آیت الله مهدوی كنی در اطراف دانشگاه تهران در روز پنجشنبه خبر داد.

سرهنگ سید تیمور حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محدودیت از ساعت 12 امشب تا پایان مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیكر این عالم ربانی در اطراف دانشگاه تهران اعمال می شود.

وی از رانندگان خواست، خودروهای خود را در معابر این منطقه از ساعت 12 چهارشنبه شب پارك نكنند و خودروهای پارك شده در این منطقه به بیرون از محدوده ترافیكی منتقل خواهد شد.

وی محدوده ترافیكی شامل محدودیت های ترافیكی را خیابان های 16 آذر، قدس، فلسطین، بلوار كشاورز و در طول خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع چهار راه ولی عصر(عج) اعلام كرد.

حسینی اظهاركرد: پیكر مطهر این عالم ربانی پس از اقامه نماز میت برای تدفین به بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انتقال خواهد یافت كه تمهیدات ترافیكی مناسب در این منطقه نیز اندیشیده شده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیتهای ترافیكی این مراسم را شامل توقف و تردد وسایط نقلیه در این مناطق اعلام كرد و گفت: نیروهای این مجموعه در تلاش هستند تا ضمن حضور آحاد مردم شهیدپرور و ولایی تهران، این مراسم باشكوه فراوان اجرا شود.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینكه شهروندان می توانند در این ساعات از مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور خود استفاده كنند، گفت: معمولا صبح های پنجشنبه وضعیت ترافیكی در این معابر آرام است اما نیروهای این مجموعه در تلاش هستند این محدودیتها مشكلاتی برای سایر مردم به وجود نیاورد.

پیكر پاك آیت الله محمدرضا مهدوی كنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح روز پنجشنبه از دانشگاه امام صادق (ع) تا دانشگاه تهران تشییع و پس از اقامه نماز میت به امامت رهبر معظم انقلاب از دانشگاه تهران به بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای تدفین منتقل خواهد شد.

تهرام/519/1109**1565/ 605
۰ نفر