۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۳۷
کد خبر: 81371938
T T
۰ نفر
روند رو به  جلو اين  تيم ادامه خواهد داشت

كرج-ايرنا- سرمربي تيم فوتسال مقاومت البرز گفت: روند رو به جلو اين تيم ادامه خواهد داشت.

'رضا فلاح' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در خصوص پيروزي بر ماهان تنديس قم ، گفت: در طول هفته به خوبي نقاط ضعف و قوت ماهان تنديس را ارزيابي كرده و بارها تمرين كرديم.

وي اظهار كرد: ماهان تنديس بازيكنان تكنيكي خوبي دارد كه به راحتي مي توانند بازيكن حريف را دريبل بزنند به همين دليل بر روي كارهاي دفاعي تمركز بيشتري داشتيم.

فلاح ادامه داد: خوشبختانه تاكتيك ما موفق بود و توانستيم با از كار انداختن بازيكنان تكنيكي اين تيم ، اولين سه امتياز خانگي را در كرج كسب كنيم.

وي در خصوص شرايط تيم فوتسال مقاومت البرز نيز ، گفت: خدا را شكر خالقي مديريت جديد باشگاه تمام تلاش خود را براي بهتر شدن وضعيت تيم انجام مي دهد و ما به آينده اميدوار هستيم.

فلاح بيان كرد: در تعطيلات پيش رو كه به دليل حضور تيم ملي در گرند پريكس ايجاد شده ، قصد داريم دو بازيكن سرباز را به خدمت بگيريم و اميدواريم باشگاه با فراهم كردن شرايط جذب ، آنها را به خدمت بگيرد.

وي يادآور شد: در تعطيلات نيم فصل نيز دو سه بازيكن خوب به تيم اضافه خواهيم كرد تا در دور برگشت ليگ برتر با قدرت بيشتري مقابل حريفان قرار بگيريم و به رده هاي بالاي جدول صعود كنيم.

تيم فوتسال مقاومت البرز با انجام 10 بازي و كسب دو پيروزي ، دو تساوي و شش شكست و كسب 8 امتياز در جمع تيم هاي انتهاي جدول ليگ قرار دارد.

مقاومت در هفته 10 ليگ برتر ، موفق شد با نتيجه 4 بر 2 ماهان تنديس قم را شكست دهد. ك/3

7422/ 691 **1908
۰ نفر