۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 81373817
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: انقلاب اسلامي، الگويي از قيام امام حسين (ع) است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: انقلاب اسلامي ايران الگويي از قيام امام حسين (ع) و سرمشق تمامي ملت ها در مواجه با دنياي استكباري است .

به گزارش ايرنا آيت الله ' محمد رضا ناصري ' روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهيد عاصي زاده افزود: حضرت امام خميني (ره) با تاسي به مكتب عاشورا اين نهضت الهي را به پيروزي رساند .

وي با تسليت شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) اظهار داشت: شهيدان ما در دوران دفاع مقدس به عشق امام حسين (ع) راه عزت و سعادت را پيمودند .

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: انقلاب اسلامي داراي ثمرات فراواني بوده است كه مهمترين آن را بايد اصل ولايت فقيه در راس نظام ذكر كرد.

ناصري گفت: حضرت امام خميني(ره) ولايت فقيه را در ميان ملت شجاع ايران اسلامي به امانت گذاشت و هم اكنون همه بايد در حفظ اين امانت مهم تلاش كنيم .

وي افزود: در سايه وجود ولايت فقيه در راس نظام تمامي توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف منجر به شكست و رسوايي مي شود .

امام جمعه يزد با بيان خاطراتي از شهيد عاصي زاده در دوران دفاع مقدس تصريح كرد: شهيد عاصي زاده فردي متدين، مخلص و بي ريا بود وهميشه در كارهايش با اخلاص بود .

ناصري در ادامه بر پاسداري از ارش ها و حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد كرد .

شهيد ذبيح الله عاصي زاده نخستين فرمانده تيپ الغدير استان يزد در سال 1340 هجري شمسي در خانواده‌اي متدين در اردكان ديده به جهان گشود و در سال 1362 در منطقه عملياتي بانه به درجه رفيع شهادت نائل آمد.ك2

7536/ 650