۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 81378217
T T
۰ نفر
برگزاري اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان در كيش

كيش - ايرنا - دبير انجمن فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان هدف از برپايي سومين اردوي اين تيم در كيش را آمادگي براي حضور در مسابقات جهاني مكزيك عنوان كرد.

جعفر عسگري روز شنبه در گفت وگو اختصاصي با ايرنا در مورد اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان گفت : اين اردو از روز جمعه آغاز شده و تا سه شنبه 20 آبان ماه ادامه دارد.

وي هدف از برپايي سومين اردوي آمادگي را تشابه وضعيت آب و هوايي جزيره كيش با محل برگزاري مسابقات قهرماني جهان فوتبال قطع عضو در مكزيك اعلام كرد و افزود : اين رقابت ها از هفتم آذرماه جاري به مدت 10 روز در يكي از شهرهاي ساحلي اين كشور برگزار مي شود كه 24 تيم از سراسر جهان در آن حضور دارند.

عسگري با ياد آوري اينكه ايران سه نوبت در سال هاي 2007، 2009 و 2012 به اين رقابت ها اعزام شده و عنوان ششمي را از آن خود كرده است، گفت: در اين دوره نيز ورزشكاراني از تيم ايران در رقابت ها حضور خواهند داشت.

دبير انجمن فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان گفت: اين اردو با حضور 20 ورزشكار و 5 كادر فني شامل مربي، سرمربي، بدنساز و مسوول انجمن فوتبال قطع عضو برگزار مي شود و ورزشكاران در دو نوبت صبح و بعد ازظهر و از ساعت 9:30 تا 11:30 و 14:30 تا 16:30 در مجموعه ورزشي المپيك كيش به تمرين مي پردازند .

وي با بيان اينكه دو اردوي آمادگي قبلي در تهران بوده از برگزاري دو اردوي ديگر تا قبل از اعزام به رقابت ها در تهران خبر داد و افزود : اردوي چهارم از 25 تا 30 آبان ماه و اردوي پنجم از سوم تا ششم آذر ماه در تهران برگزار مي شود.

عسگري وضعيت بدني تيم را خوب ارزيابي كرد و افزود: در اين اردو و ديگر اردوها بيشتر بر روي تكنيك و حركات تيمي كار مي كنيم.

وي در مورد اعزام ورزشكاران به رقابت هاي مكزيك و اينكه پس از اردو چند نفر انتخاب خواهند شد، به خبرنگار ايرنا گفت: از بين اين اردو و دو اردوي بعدي در تهران در نهايت 12 ورزشكار براي اعزام به مسابقات جهاني انتخاب خواهند شد.

مسابقات جهاني فوتبال قطع عضو از هفتم آذر ماه به مدت 10 روز در كشور مكزيك برگزار مي شود.

تيم ملي فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان پنجشنبه وارد جزيره كيش شده است.

1630**1641**1379
۰ نفر