۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳
کد خبر: 81382239
T T
۰ نفر
داورزنی : فدراسیون بین المللی والیبال نامه رسمی نداده است

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال ایران باغیرمنصفانه دانستن محرومیت كشورمان از میزبانی مسابقات بین المللی این رشته گفت كه فدراسیون بین المللی تاكنون هیچ نامه ای در این رابطه به این فدراسیون نداده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی روز سه شنبه درگفت وگوباخبرگزاری فرانسه افزود: در صورتی كه این موضوع رسما به ما اعلام شود، ما هم به طور رسمی شكایت خواهیم كرد.

وی خاطرنشان كرد:‌ مسئله غنچه قوامی ربطی به والیبال ندارد و ارتباط دادن یك فعالیت غیر ورزشی به ورزش غیر منصفانه است.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود با اشاره به موضوع بازداشت غنچه قوامی نوشت:فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) روز یكشنبه اعلام كرد كه ایران تا زمانیكه زنان اجازه ورود به سالن ها برای تماشای مسابقات مردان را نداشته باشند، حق میزبانی رقابت های بین المللی را نخواهد داشت.

سخنگوی این فدراسیون دراین خصوص اظهار داشت: تا وقتی مشكل مذكور حل نشود ایران حق میزبانی مسابقاتی كه مستقیما زیرنظر این فدراسیون برگزار می شود مثل مسابقات جهانی به ویژه در رده های سنی را نخواهد داشت.

اما رییس فدارسیون والیبال ایران می گوید هنوز هیچ نامه رسمی در این زمینه از FIVB دریافت نكرده است.

خبرگزاری فرانسه در پایان این گزارش آورده است، تیم ملی والیبال ایران به عنوان یكی از بهترین تیم های جهان كه در مسابقات جهانی به مقام ششم رسید و در لیگ جهانی مكان چهارم را به خود اختصاص داد، از محبوبیت بسیار بالایی در این كشور برخوردار است.

ورزشی**9126**1590