۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۲۱:۳۴
کد خبر: 81385517
T T
۰ نفر
تيم بسكتبال شهرداري گرگان در خانه مغلوب دانشگاه آزاد اسلامي شد

گرگان - ايرنا - تيم شهرداري گرگان در هفته دوم از دور رفت رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور، در خانه مغلوب تيم دانشگاه آزاد اسلامي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين ديدار كه عصر پنجشنبه در حضور بيش از سه هزار تماشاچي در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان به قضاوت 'رضا آذرافزا' به عنوان سرداور به همراه 'صادق قنبري' و 'نصير سعيدنيا' با نظارت 'حميد خمجاني' برگزار شد، تيم شهرداري گرگان با نتيجه 67 بر 48 بازي را به ميهمان خود واگذار كرد.

در اين ديدار تيم شهرداري تنها در كوارتر دوم با نتيجه 13 بر 9 بر دانشگاه آزاد غلبه كرد، اما در كوارترهاي اول، سوم و چهارم به ترتيب با نتايج 13 بر 17، 13 بر 20 و 9 بر 21 بازي را واگذار كرد.

'اسدالله كبير' سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان، 'بابك نظافت'، 'بني كوچوئي'، 'پويا تاجيك'، 'سيدمجتبي بني عقيل' و 'هومن رضائي' را به عنوان 5 بازيكن شروع كننده به ميدان فرستاد.

در آن سوي زمين، بازيكنان تيم دانشگاه آزاد با هدايت 'مهران شاهين طبع' با تركيب اوليه 'حامد حسين زاده'، 'جواد داوري'، 'رضا لطفي'، 'روزبه ارغوان' و 'محمد حسن زاده' به زمين گام نهادند.

در اين ديدار 'روزبه ارغوان' با كسب 15 امتياز و 10 ريباند بهترين بازيكن تيم دانشگاه آزاد و بازي بود.

هم چنين 'ساسون آبراميان' از تيم شهرداري در اين ديدار با كسب 12 امتياز و 11 ريباند بهترين بازيكن تيم گرگان بود.

تيم بسكتبال شهرداري گرگان در پايان هفته دوم با دو بازي، داراي يك برد و يك باخت و مجموع 3 امتياز در رده سوم قرار دارد و در هفته سوم روز دوشنبه هفته آينده ميهمان تيم 'مهرام تهران' خواهد بود.

تيم دانشگاه آزاد نيز با اين پيروزي مجموع بردهاي خود را در پايان هفته دوم به عدد 2 با مجموع 4 امتياز رساند تا به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تيم مهرام در رده نخست قرار گيرد، اين تيم در هفته سوم در تهران، ميزبان تيم 'پمينا اصفهان' خواهد بود.

7467/601 **1917
۰ نفر