۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۲۱:۳۷
کد خبر: 81385523
T T
۰ نفر

آبادان - ايرنا - سرمربي تيم بسكتبال مهرام تهران بعد از پيروزي برابر صنايع پتروشيمي ماهشهر گفت: اين ديدار هشداري براي ما بود تا بازيكنان تيم بدانند فصل سختي در در پيش دارند.

'مصطفي هاشمي' عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بازي سختي در ماهشهر برابر تيم صنايع انجام داديم اما با اختلاف خوبي پيروز شديم.

وي با اشاره به انگيزه بالاي بازيكنان صنايع پتروشيمي ماهشهر در اين ديدار اظهار داشت: اين بازيكنان در دقايقي از بازي كار ما را سخت كردند.

سرمربي تيم بسكتبال مهرام تهران افزود: در هر چهار كواتر بويژه كواترهاي دوم و چهارم بر بازي مسلط بوديم و با اختلاف خوبي پيروز شديم.

وي شرايط تيم هاي ليگ برتر را در فصل جاري خوب توصيف كرد و گفت: هدف ما قهرماني در ليگ برتر است و براي رسيدن به اين مهم هيچ حريفي را دست كم نخواهيم گرفت.

هاشمي تيم هاي پتروشيمي بندر امام و دانشگاه آزاد تهران را رقباي اصلي مهرام در راه قهرماني خواند و افزود: براي هر بازي شرايط خاص همان بازي را خواهيم داشت تا با كسب امتيازات لازم به عنوان قهرماني دست يابيم.

تيم بسكتبال مهرام تهران عصر پنجشنبه در هفته دوم ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي ايران موفق شد ميزبانش صنايع پتروشيمي ماهشهر را شكست دهد تا با چهار امتياز در رده دوم جدول رده بندي قرار گيرد.

7104/7279
۰ نفر