۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81394546
T T
۰ نفر
تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در هفته نخست دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های كشور با نتیجه 3 بر صفر مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار ظهر پنجشنبه در سالن پیام مخابرات ارومیه و با حضور بیش از یك هزار تماشاگر برگزار شد.

در این دیدار دانشگاه آزاد تهران موفق شد در سه ست پیاپی و كسب نتایج 25-17، 25-19 و 25-18 بر میزبان خود غلبه كند.

در تركیب اولیه تیم شهرداری ارومیه رویا خالقی، بهاره نیازی، نیلوفر سلیمانی، مریم خلیلی، مهتا محمدی و سماء بهروزی (لیبرو) به میدان رفتند و هاجر كاشی و نیلوفر سلیمانی دیگر بازیكنان جایگزین برای میزبان بودند.

برای تیم دانشگاه آزاد نیلوفر ابراهیمی، مرضیه حیدری، زینب گیوه، شكوفه صفری و مائده برهانی و نگار گیلانی ( لیبرو) در شروع بازی به میدان رفتند و نجمه عابدیان و مژگان غلامی دیگر بازیكنان تعویضی این تیم بودند.

قضاوت این دیدار را 'نسرین حق شناس' با كمك 'ماندانا مطیعی' بر عهده داشتند و طوبی بهپوری به عنوان نماینده فدراسیون بر این دیدار نظارت داشت.

امسال تیم شهرداری ارومیه با سرمربیگری پروین دشتبان، مربیگری سهیلا محورچرخ و فاطمه خمسه و سرپرستی زهرا بخشایشی وارد مسابقات لیگ برتر كشور شده است.

این تیم سال گذشته مقام سومی رقابتهای لیگ دسته یك كشور را كسب كرده است.



* سرمربی تیم شهرداری ارومیه: عملكرد خوبی در مقابل دانشگاه آزاد داشتیم

سرمربی تیم بانوان والیبال شهرداری ارومیه گفت: صرف نظر از نتیجه، از عملكرد بازیكنانم در مواجهه با تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران راضی ام و به آینده تیم امیدوار هستم.

پروین دشتبان پس از شكست 3 بر صفر تیمش برابر دانشگاه آزاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: امسال نخستین حضور خود را در مقابل تیم های سابقه دار لیگ برتر كشور تجربه می كنیم و طبیعی است كه در هفته های اول نتوانیم به نتایج قابل قبول برسیم.

وی افزود: باید اعتراف كنم كه امروز هماهنگی قابل قبولی را از بازیكنانم شاهد بودم و بسیار خوشحالم كه آنان توانستند یك بازی خوب و تماشاگرپسند در برابر دیدگان نزدیك به یك هزار تماشاگر مشتاق به نمایش بگذارند.

دشتبان گفت: تیم دانشگاه آزاد مدعی قهرمانی است و جدال با این تیم سرسخت و قدرتمند كار بسیار سختی بود.

وی ادامه داد: این بازی، كادر فنی را برای دیدارهای آینده امیدوارتر كرد و امیدوارم در هفته دوم این رقابتها بتوانیم از سد تیم ذوب آهن اصفهان عبور كنیم.

دشتبان گفت: یكی از نقاط ضعف ما اشتباه در دریافت های اول است و عدم پوشش مناسب در توپ های برگشتی كه باید بر روی این نقیصه ها بیشتر تمرین كنیم.

وی حضور تماشاگران را بسیار پرشور و نشاط آور عنوان كرد و افزود: از شهر ارومیه كه مهد والیبال ایران و حتی آسیا به شمار می رود انتظاری بیش از این است.

مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان كشور با حضور شش تیم گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، ذوب آهن اصفهان، میزان مشهد، نماینده شیراز و شهرداری ارومیه از امروز با برگزاری سه دیدار در شهرهای ارومیه، مشهد و شیراز آغاز شده است.

تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم این رقابتها پنجشنبه میهمان ذوب آهن اصفهان است.

7126/581