۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 81399264
T T
۰ نفر

حفاري هاي خلخال چهره اين شهر را به هم ريخت

۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 81399264
حفاري هاي خلخال چهره اين شهر را به هم ريخت

اردبيل - ايرنا - معاون فرماندار خلخال گفت: حفاري هاي اجرا شده توسط شركت آب و فاضلاب شهري در خيابان ها و معابر عمومي چهره اين شهر را به هم ريخته و موجب نارضايتي شهروندان شده است.

به گزارش ايرنا ، جابر قربان زاده روز دوشنبه در جلسه كميته حفاري خلخال افزود:روند كند عمليات اجرايي طرح توسعه شبكه فاضلاب شهري از سوي پيمانكار ضعيف مجري اين طرح همراه با آغاز بارندگي ها و رها شدن بسياري از محل هاي حفاري در شهر موجب نارضايتي شهروندان شده است.

وي با اشاره به افزايش بارش هاي باران و برف در خلخال و محدوديت زمان كاري در منطقه گفت: شركت آب و فاضلاب شهري يك ماه فرصت دارد نسبت به ترميم و بهسازي تمام محل هاي حفاري شده در مناطق مختلف اين شهر اقدام كند.

وي اظهار كرد: شهرداري خلخال نيز متعهد مي شود بلافاصله پس از پر شدن محل هاي حفاري و ترميم خرابي ها توسط شركت آب و فاضلاب شهري نسبت به آسفالت محل هاي حفاري شده اقدام كند.

قربان زاده افزود: براي پيشگيري از حفاري هاي غير فني و وارد شدن خسارت زياد به معابر عمومي شهر همه مسوولان دستگاه هاي اجرايي و شركت هاي حفار قبل از صدور مجوز حفاري از سوي شهرداري و كميته حفاري مجاز به حفاري آسفالت خيابان ها و معابر عمومي نبوده و در صورت مشاهده تخلف از ادامه كار اين ادارات و شركت ها در معابر عمومي شهر جلوگيري خواهد شد.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

7119/594/593