۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۰۰
کد خبر: 81411222
T T
۰ نفر
تيم ملي فوتسال اميد پشتوانه خوبي براي تيم بزرگسالان ايران خواهد بود

قم - ايرنا- مربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: ما در كنار تيم ملي بزرگسالان براي تيم هاي پايه و اميد برنامه داريم و تيم اميد پشتوانه خوبي براي فوتسال ايران در آينده خواهد بود.

به گزارش ايرنا، محمد ناظم الشريعه در حاشيه بازي دو تيم ملي فوتسال ايران و روسيه كه عصر روز سه شنبه با نتيجه تساوي بدون گل در قم پايان يافت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما در تيم اميد حتي از تيم هاي ليگ دسته يك هم بازيكن در اختيار داريم و آنها را براي حضور در تيم ملي بزرگسالان تقويت خواهيم كرد.

وي ادامه داد: اگر به بازيكنان جوان و اميد اهميت ندهيم نمي توانيم در آينده يك تيم ملي پويا و آماده اي در اختيار داشته باشيم.

ناظم الشريعه همچنين گفت: حضور بازيكنان اميد در تورنمنت چهارجانبه ايران و روسيه، از برگزاري چندين اردوي تداركاتي موثرتر است و اميد مي رود هر سال بتوانيم چنين رقابت هايي را در كشور داشته باشيم.

وي ادامه داد: مهمترين خروجي تورنمنت چهارجانبه ايران و روسيه در قم، كسب تجربه براي بازيكنان اميد است چرا كه آنها خود را در برابر يكي از بهترين تيم هاي جهان محك مي زنند.

ناظم الشريعه يادآورشد: روسيه از تيم هاي بزرگ و قدرتمند جهان است و حضور بازيكنان ما در اين رقابت ها، بهترين اردوي آماده سازي مي باشد.



* جوانگرايي به سود تيم ملي فوتسال ايران است

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: با سياست جوانگرايي بازيكنان جوان و آينده داري را به تيم ملي ايران دعوت كردم و اين در آينده به سود تيم ملي ايران است.

'خسوس كاندلاس' سه شنبه شب در حاشيه ديدار تيم هاي ايران و روسيه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برخي مخالف سياست جوانگرايي من در فوتسال ايران هستند ولي بدانند اين به سود فوتسال ايران است كه بازيكنان جوان، پرانرژي و آينده دار را به تيم ملي دعوت كنيم.

وي ادامه داد: بازيكنان ايران در برابر تيم بزرگسالان روسيه بسيار خوب عمل كردند و در چند مرحله تيم حريف را به شدت تحت فشار قرار داديم ولي به دليل دروازه بان خوب روس ها، نتوانستيم به گل برسيم.

كاندلاس همچنين با اشاره به اينكه دو تيم بازي متعادلي را انجام دادند، گفت: تيم ما و نيز روسيه فرصت هاي گلزني را داشتند و از موقعيت ها استفاده نشد.

وي برگزاري اين مسابقات را براي تيم ملي بسيار موثر دانست و گفت: در اين مسابقات بازيكنان ملي پوش مورد سنجش قرار مي گيرند بويژه اينكه اگر ما با تيم هاي بزرگ تورنمنت برگزار كنيم به تجربيات بازيكنان افزوده مي شود.



* سرمربي تيم ملي فوتسال روسيه: بازيكنان ما در برابر تيم ملي ايران خوب بازي كردند

سرمربي تيم ملي فوتسال روسيه گفت: با توجه به اينكه تيم ملي ايران از تيم هاي برتر آسيا است ما بازي بسيار خوبي را در برابر اين تيم انجام داديم.

سرگئي اسكرويچ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ايران و روسيه دو قطب مهم در فوتسال هستند و جدال دو تيم مي تواند در انتقال تجربيات و نيز در حفظ آمادگي دو تيم موثر باشد.

وي ادامه داد: دو تيم امروز بازي بسيار نزديك و پرفشاري را انجام دادند ولي ما فرصت هاي زيادي را براي گلزني از دست داديم.

سرگئي اسكرويچ ادامه داد: در بازي روز قبل به دليل خستگي بازيكنان نتوانستيم آنگونه كه بايد قدرت خود را نشان دهيم ولي در بازي امروز بسيار خوب ظاهر شديم و تعداد زيادي موقعيت گلزني را از دست داديم.

وي يادآورشد: در ليگ روسيه برخلاف ايران، دو وقت 25 دقيقه بازي مي كنند به همين دليل تيم ما از نظر بدني، آماده تر از ايران ظاهر شد.

سرمربي تيم فوتسال روسيه از ميهمان نوازي مردم قم تقدير كرد و گفت: تماشاگران قمي با حضور باشكوه خود در سالن مسابقه به هيجان بازي افزودند.

تورنمنت چهارجانبه تيم هاي ملي ايران و روسيه با حضور تيم هاي ملي فوتسال اميد و بزرگسالان دو كشور روز گذشته در قم آغاز و امشب پايان يافت .

7401/ 550/686
۰ نفر