۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۲
کد خبر: 81423548
T T
۰ نفر
اهداي 50 بسته لوازم التحرير رايگان به دانش آموزان بي بضاعت باينگان

كرمانشاه - ايرنا - دانش آموزان بي بضاعت بخش باينگان شهرستان پاوه 50 بسته لوازم التحرير رايگان، از سوي اداره اوقاف و امور خيريه روز پنجشنبه دريافت كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در همايشي كه با عنوان طرح مهر تحصيلي به همت اداره اوقاف و امور خيريه پاوه و آموزش و پرورش باينگان برگزار شد، اردلان حاتمي بخشدار باينگان با قدرداني از حركت ارزشمند اداره اوقاف و واقفان خيرانديش در كمك به دانش آموزان بي بضاعت گفت: آموزش و پرورش زيربنا و اساس توسعه همه جانبه كشور است و بايد با بهره گيري از تمام ظرفيتها و توانمنديهاي آن در جهت اعتلاي كشور تلاش كنيم.

حبيب الله مستوفي، رييس اداره آموزش و پرورش باينگان نيز با تقدير از مشاركت دستگاهها، ادارات و نهادها در راستاي توسعه و تقويت آموزش و پرورش و كمك به دانش آموزان نيازمند، نخبه و افتخارآفرين گفت: هر شخص حقيقي و حقوقي كه در راستاي تحصيل دانش آموزان چه در درون و چه در برون آموزش و پرورش قدمي بردارد، قابل تحسين و تقدير است.

رييس اداره اوقاف و امور خيريه پاوه و اورامانات نيز به نقش واقفين خيرانديش در كمك به دانش آموزان بي بضاعت اشاره كرد و با اشاره به آيات قرآن كريم گفت: هركس كه بخواهد به رستگاري و سعادت برسد بايد هرآنچه را كه دوست دارد به ديگران نيز ببخشد.

وي افزود: معلمان و دانش آموزان بهترين سفيران در جامعه براي آموزش، گسترش و ترويج فرهنگ وقف هستند.

ماموستا ملا هادي رمضاني، اجراي مهر تحصيلي را در جهت نيت واقفان خيرانديش در راستاي كمك به دانش آموزان بي بضاعت عنوان كرد و گفت: در اين مراسم به 50 دانش آموز بي بضاعت بسته هاي لوازم التحرير شامل تمام وسائل مورد نياز يك دانش آموز در طول سال تحصيلي و همچنين مانتو و شلوار اهدا شد.

وي ارزش ريالي هر بسته را حدود يك ميليون و 500 هزار ريال اعلام كرد.

7448/567