۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۵۰
کد خبر: 81428992
T T
۰ نفر
نزاع فاميلي در يكي از روستاههاي حوالي تهران، دو كشته و سه مجروح برجاي گذاشت

تهران - ايرنا - معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري قاتل نزاع فاميلي در روستاي سنگان واقع در شمال غرب تهران خبر داد و گفت: در اين حادثه دو نفر كشته و سه نفر نيز مجروح شدند.

به گزارش روزسه شنبه ايرنا از پليس آگاهي تهران بزرگ، سرهنگ «آريا حاجي زاده» افزود: درجريان اين نزاع فاميلي، فرد قاتل بنام مهدي با استفاده از اسلحه شكاري پنج نفر را زخمي كرد كه دو نفر از مصدومين بنام هاي مجتبي 65 ساله و مرتضي 22 ساله (پدر و پسر) كه نصبت فاميلي با خانواده قاتل داشتند به دليل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست دادند.

وي با اشاره به اينكه قاتل بهمراه دو برادر و پدر خود پس از وقوع حادثه از محل متواري شدند، اظهار كرد: با دستگيري پدر و دو برادر فرد قاتل به اتهام« مشاركت در نزاع و درگيري منجر به جنايت» و «متواري كردن متهم اصلي پرونده» ، مخفيگاه قاتل فراري در رباط كريم نيز شناسايي شد.

سرهنگ حاجي زاده ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده پليسي، قاتل فراري روز گذشته در مخفيگاه خود در رباط كريم دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

وي با اشاره به اينكه دو خانواده قاتل و مقتول با يكديگر نسبت فاميلي دارند، اظهار كرد: اين دو خانواده به دفعات با يكديگر درگير شده اند، بگونه اي كه دو روز قبل از جنايت نيز نزاع ديگري ميان فرزندان دو خانواده روي داده بود .

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ اظهار كرد: اقدام به سنگ پراني خانواده مقتول به سمت محل سكونت خانواده قاتل، موجب شد كه متهم دستگير شده با شليك چندين گلوله 5 نفر را زخمي كند كه دو نفر از مصدومان براثر شدت جراحات، جان باختند.

تهرام/519/1109/ 1625/ 1539
۰ نفر