۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 81432327
T T
۰ نفر
گزارش یك موسسه فلسطینی از تلاش صهیونیستها برای تخریب مسجد الاقصی

تهران- ایرنا- موسسه وقف و میراث الاقصی اعلام كرد 300 شهرك نشین صهیونیست طی این هفته تحت مراقبت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط، موسسه الاقصی فعال در زمینه دفاع از مقدسات اسلامی در سرزمین های فلسطین كه مقر آن در ام الفحم در داخل خط سبز می باشد امروز با صدور بیانیه ای اعلام كرد: نمازگزاران و نگهبانان مسجد الاقصی بارها تلاش شهرك نشینان صهیونیست برای انجام مراسم تلمودی در نقاط مختلف مسجد الاقصی را خنثی كردند.

این بیانیه افزود: رژیم اشغالگر قدس با ایجاد قید وبندهایی در داخل مسجد الاقصی ،توقیف كارت های شناسایی افراد، تعقیب برخی نمازگزاران وحمله به آنها درپی متشنج كردن اوضاع در قدس است .

گفتنی است رژیم صهیونیستی در این هفته چندین فلسطینی را به مدت دو هفته از ورود به مسجد الاقصی محروم كرد.

این بیانیه حاكی است گروهها وسازمان های صهیونیستی به بهانه های واهی حمایت از معبد هیكل به مسجد الاقصی از صهیونیست ها برای یورش به مسجد الاقصی در هفته آینده به ویژه روزهای یكشنبه ودوشنبه همزمان با عید حانوكا دعوت می كنند.

گروههای صهیونیستی همچنین صهیونیست ها را دعوت به برگزاری راه پیمایی روز دوشنبه در نزدیكی منطقه براق كردند.

نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ابتدای ماه جاری میلادی تاكنون بیش از 230 فلسطینی را در استان های شمالی فلسطین به ویژه شهر 'قدس' به دلایل واهی بازداشت و زندانی كرده است.

این رژیم از بیم راه افتادن 'انتفاضه سوم'، نیروهای نظامی خود را در كرانه باختری تقویت كرده و پلیس این رژیم نیز حضور گسترده ای در بیت المقدس به ویژه اطراف مسجد الاقصی دارد.

خاورم** 1453** 1337
۰ نفر