۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 81439523
T T
۰ نفر
مدیركل ورزش یزد: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش حمایت می كند

یزد - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان استان یزد گفت: دولت از مشاركت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش به جد حمایت می كند .

به گزارش روابط عمومی این اداره كل كه روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ' مسعود شریعتی ' در آیین راه اندازی نخستین باشگاه خصوصی بدمینتون در یزد افزود: همكاری بخش خصوصی با مسوولان در توسعه ورزش خیلی اثر بخش است .

وی در ادامه با اشاره به اینكه یزد از ظرفیت خوبی در رشته بدمینتون برخودار است اظهار داشت: بدمینتون یزد باید به دوران اوج خود برگردد و بازهم شاهد افتخارآفرینی بدمینتون بازان یزدی در كشور باشیم.

این مسوول با اشاره به اینكه در گذشته یزد یكی از قطب های رشته بدمینتون بوده گفت: استان این ظرفیت را دارد تا در رشته بدمینتون سرآمد باشد و انتظار می‌رود این رشته ورزشی با برنامه‌ریزی‌های مطلوب و تلاش مضاعف در چند سال آینده به موفقیت‌های بیشتری در سطح كشور دست یابد.

شریعتی افزود: باید با تعامل با آموزش و پرورش به منظور شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی سرلوحه كارها قرار گیرد تا بتوانیم استعدادها را شناسایی كرده و از ظرفیت‌ها بهره ببریم.

وی اظهار داشت: باید تلاش‌ها و كوشش‌ها در راستای خارج كردن ورزش بدمینتون یزد از حالت سكون صورت گیرد تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی بدمینتون بازان یزدی در میادین مختلف باشیم.

مدیركل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باشگاه های ورزشی كه از سوی بخش خصوصی ایجاد شود گامی در جهت توسعه ورزش این استان است.

شریعتی گفت: قطعا با راه اندازی باشگاه های بدمینتون در سطح استان مسیر توسعه و گسترش این رشته ورزشی هموارتر خواهد شد و ما هم از بخش های خصوصی كه در این زمینه فعالیت دارند تشكر می كنیم.

نخستین باشگاه خصوصی بدمینتون در دانشگاه یزد راه اندازی شد .ك2

7536/ 650