۸ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۲۷
کد خبر: 81443047
T T
۰ نفر
سارق سابقه دار با 17 فقره سرقت در آمل دستگير شد

ساري-ايرنا-سارق سابقه داري كه پس از آزادي از زندان با همدستي دوستش مرتكت 17 فقره سرقت شده بود با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي آمل دستگير شد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه خبري پليس مازندران به نقل از فرمانده انتظامي آمل ، در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در اين شهرستان ، كارآگاهان پليس آگاهي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين را در دستور كار خود قرار دادند .

سرهنگ ' ولي اله گنجيان ' گفت : با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ، كارآگاهان به سارق سابقه داري كه در چندماه گذشته چند مرحله به اتهام سرقت دستگير و روانه زندان شده بود ، مظنون شده و وي را تحت مراقبت قرار دادند .

وي افزود : كارآگاهان در تحقيقات خود دريافتند كه اين سارق سابقه دار پس از آزادي از زندان با دستكاري پلاك خودروي شخصي اش ، مجددا اقدام به سرقت نموده است كه در عملياتي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرهنگ گنجيان تصريح كرد : پس از دستگيري متهم به نام 'ياسر-م' در بازرسي از مخفيگاهش تعدادي اموال مسروقه كه از داخل خودروي شهروندان به سرقت رفته بود نيز كشف و به همراه خودروي متهم ضبط و توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل اظهارداشت : فردي به نام 'مسيب-غ' كه در اين سرقت ها با متهم همكاري داشته نيز دستگير شد و تاكنون به 17 فقره سرقت اموال از داخل خودروي شهروندان اعتراف كرد .

وي افزود : متهم و همدست وي با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل همچنين از شناسايي و انهدام باند سارقان قطعات خودرو با 75 فقره سرقت خبر داد و گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

وي افزود : ماموران با تشكيل تيم هاي ويژه عملياتي و انجام تحقيقات پليسي ، چهار متهم به سرقت را شناسائي وضمن با هماهنگي با مراجع قضايي در عملياتي غافلگيرانه اين افراد را دستگير كردند.

سرهنگ گنجيان گفت : متهمان در بازجوئي هاي به عمل آمده به سرقت روزانه چهار دستگاه سيستم رايانه اي خودروهاي پژو206 اعتراف كردند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با هشدار به مالكان خودرو هاي سواري از آنان خواست خودروي خود را به وسايل ايمني و هشدار دهنده مجهز و از پارك خودرو در مكان هاي خلوت و جرم خيز خودداري كنند.ك/1

2585/1654