۹ دی ۱۳۹۳، ۹:۰۷
کد خبر: 81443505
T T
۰ نفر
همايش ملي رونق اقتصادي  وپيشگيري ازآسيب اجتماعي در يزد برگزار مي شود

يزد- ايرنا- معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري يزد از برگزاري همايش ملي رونق اقتصادي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و بزهكاري، 30 بهمن ماه در اين استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري يزد كه روز سه شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت سيد علي اصغر رفاهي افزود: نقش رونق اقتصادي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در نظام اجتماعي به عنوان اولين محور اين همايش است.

وي اظهار كرد: اين محور به دو بخش نظام خانواده و نظام سلامت تقسيم شده و موضوعاتي چون طلاق ، فرار از خانه ، خشونت خانگي ، زنان خياباني ، ازدواج سفيد ، ايراد ضرب و جرح ، اعتياد ، جرائم مرتبط با حوادث رانندگي و خودكشي را در برمي گيرد.

وي نقش رونق اقتصادي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در نظام سياسي را دومين محور اين همايش ذكر كرد و گفت: ماليات گريزي ، رانت خواري و اعمال نفوذ موضوعات اين محور است.

اين مقام قضايي نقش رونق اقتصادي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در نظام اقتصادي از ديگر محورهاي همايش ياد شده بيان كرد و افزود: اين بخش به موضوعات سرقت ، رشا ، ارتشاء ، اختلاس ، فقر ، بيكاري ، تباني در معاملات دولتي و قاچاق كالا و ارز مي پردازد.

وي آخرين مهلت ارسال مقالات به اين همايش را 20 ديماه اعلام كرد.

همايش ياد شده با همكاري معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان يزد و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان برگزار مي شود.ك/1

7536/ 650