۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81444132
T T
۰ نفر
جشنواره پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملی برگزار می شود

تهران - پنجمین جشنواره پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملی، فردا (چهارشنبه) دهم دیماه در مركز همایش های كتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از كتابخانه ملی، این جشنواره همه ساله با هدف تجلیل از پژوهشگران علم اطلاعات و دانش شناسی، آرشیو و اسلام شناسی و ایران شناسی، برگزار می شود.

امسال نیز جشنواره پنجم با همت اداره كل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران و با نمایش دستاوردهای پژوهشی و انتشاراتی این سازمان برگزار می شود.

فراخوان این جشنواره از چندماه قبل و با هدف جمع آوری و معرفی آثار برتر حوزه های علمی مرتبط صورت گرفته و توسط داوری های علمی، مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است.

همچنین در جشنواره پژوهش امسال، خسروی معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری و

خانی پور مدیركل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی، گزارشی از روند پژوهشی سازمان اسناد و كتابخانه ملی و چگونگی برگزاری جشنواره پنجم پژوهشی این سازمان، ارایه می كنند.



** انتصاب مدیر روابط عمومی كتابخانه ملی

محسن حبیبی قمصری به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران طی حكمی از سوی رییس این سازمان منصوب و مشغول به كار شد.

«وی از خانواده روابط عمومی و كارشناس و متخصص ارتباط با رسانه های گروهی بوده است.



** برنامه اندیشگاه فرهنگی در دهمین روز دی ماه

سومین جلسه كلاس « تاملی در صائب و سبك هندی» با تدریس ساعد باقری فردا (چهارشنبه) از ساعت 14 تا 16 در سالن اندیشگاه فرهنگی برگزار می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و كتابخانه ملی ، شركت در این نشست برای عموم علاقه مندان آزاد است.

فراهنگ**1497**1027
۰ نفر