۹ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۱۰
کد خبر: 81444805
T T
۰ نفر
ديدار استاندار مازندران با معاون علمي و فناوري رئيس جمهور

ساري - ايرنا - استاندار مازندران با معاون علمي و فناوري رئيس جمهور ديدار و گفت و گو كرد.

' ربيع فلاح ' در اين ديدار گزارشي در مورد وضعيت زيرساختهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در استان ارائه نمود و گفت : توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات از محورهاي مهم براي توسعه استان به دليل توليد اشتغال و ثروت است و انتظار داريم در اين زمينه معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به مازندران با نگاه ملي مساعدت ويژه نمايد .

وي تاكيد كرد : در طرح آمايش سرزمين كه در مراحل پاياني تدوين آن در استان هستيم به مقوله زيرساخت هاي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات و انرژي هاي تجديد پذير ، نانو و زيست فناوري هم توجه ويژه اي شده است .

استاندار مازندران وجود فارغ التحصيلان بيكار مازندران را يك فرصت ارزشمند براي توسعه اين زيرساختها دانست و گفت : همكاري مشترك معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و استانداري مازندران مي تواند زمينه حمايت از شركت هاي دانش بنيان و توسعه فناوري و علم در استان را فراهم نمايد.

' سورنا ستاري ' معاون علمي و فناوري رئيس جمهور نيز در اين ديدار ضمن تشكر از توجه ويژه مسئولين استان به حوزه فناوري و شركت هاي دانش بنيان براي حمايت ويژه از شركتهاي دانش بنيان و ارائه وام و تسهيلات قول مساعد داد و بر تجاري سازي پژوهش و حمايت از نخبگان تاكيد كرد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي استانداري مازندران در اين ديدار اعلام شد كارگروه مشترك براي توسعه زيرساختهاي علمي و فناوري تشكيل شود.ك/1

608