۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶
کد خبر: 81447773
T T
۰ نفر
مبارزه با روانگردان شيشه نيازمند عزم همگاني است

يزد - ايرنا - رييس مركز توسعه و پيشگيري بهزيستي كشور گفت: مبارزه با روانگردان شيشه نيازمند عزم همگاني است و بايد در اجراي طرح كارزار رسانه اي پيشگيري از شيشه مردم را نسبت به اين موضوع هوشيار و آگاه كنيم.

'مجيد رضازاده' پنجشنبه شب در حاشيه بازديد از پايگاه تبليغاتي طرح كارزار رسانه اي دراردكان به خبرنگار ايرنا گفت: كارزار رسانه اي بسيج همگاني كه رسانه هاي تصويري، مكتوب، بروشور، آموزش چهره و به چهره و از اعضاي درگير مهم آن هستند.

وي، با بيان اينكه توقع زيادي بعد از اجراي اين طرح نمي توان داشت كه اعتياد به شيشه در جامعه وجود نداشته باشد، خاطرنشان كرد: كار اين كمپين ها، آگاه سازي عمومي است و نيز اگرافرادي داراي باورهاي غلط در مورد مصرف شيشه دارند از مضرات و خطرات آن اطلاع كافي پيدا كنند .

رييس مركز توسعه و پيشگيري بهزيستي اظهار اميدواري كرد؛ بعد ازاجراي اين طرح باورهاي غلط در بين افراد كاسته شود.

اين مسوول تاكيد كرد: آموزش مهارت هاي زندگي ، فرزند پروري صحيح ، بالا بردن اعتماد عمومي ، هويت بخشي ، گسترش فعاليت هاي جمعي و محله اي از جمله مواردي است كه در پيشگيري از اعتياد موثر است.

رضازاده، با اشاره به برگزاري طرح كارزار رسانه‌اي پيشگيري از مصرف مواد مخدر در استان هاي مختلف از جمله استان يزد و شهرستان اردكان، اظهار كرد: اين طرح با هدف آگاه‌سازي عمومي در مورد پيشگيري مواد مخدر و روانگردان ها بخصوص شيشه، اجرا شد.

وي يكي از اهداف بهزيستي را كاهش آسيب هاي اجتماعي بويژه مصرف مواد مخدر خواند و افزود: اين طرح از 11 تا 19 ديماه برگزار مي شود و مشاركت رسانه ها در رابطه به اطلاع رساني در مورد مضرات اعتياد به مواد مخدر صنعتي به ويژه شيشه را مي طلبد.

در اين بازديد معاون پيشگيري سازمان بهزيستي استان يزد، رييس اداره بهزيستي اردكان و ديگر مسوولان بهزيستي استاني و شهرستاني، رييس مركز توسعه و پيشگيري بهزيستي كشوررا همراهي مي كردند. ك/3

7544/616