۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸
کد خبر: 81450885
T T
۰ نفر
مدير كل ورزش و جوانان : براي حل مشكل ورزشگاه حجاب شيراز با شهرداري به توافق رسيديم

شيراز- ايرنا -مديركل ورزش و جوانان فارس گفت : براي حل مشكلات ورزشگاه حجاب شيراز با شهرداري منطقه يك به توافق رسيديم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيد غلامرضا كمانه روز يكشنبه درحاشيه بازديد از ورزشگاه حجاب كه با حضور شهردارمنطقه يك صورت گرفت،بيان كرد: اين مجموعه تنها محل ورزشي تخصصي ويژه بانوان است كه براي اداره كل ورزش و جوانان فارس از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

وي افزود: دراين بازديد مقرر شد با توجه به اهميت موضوع اشرافيت ساختمان هاي اطراف، مجوزي براي ساخت و ساز در اين محدوده صادر نشود تا بانوان ورزشكار استان بتوانند با آسودگي خاطر بيشتري به ورزش بپردازند.

مديركل ورزش و جوانان فارس افزود: ايجاد فضاي سبز درمحوطه مجموعه از ديگر برنامه هايي است كه توسط شهرداري انجام مي شود كه اميدوارم با اين اقدامات شاهد حضور بيشتر بانوان ورزشكار براي پرداختن به ورزش در اين مجموعه باشيم.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري در خصوص مجموعه ورزشي ميانرود نيز اظهار داشت:اين مجموعه هم اكنون بيش از 80در صد پيشرفت فيزيكي داشته كه در اين مدت توانسته ايم ضلع شرقي اين ورزشگاه را همگام با ضلغ غربي احداث كنيم.

اين مقام مسوول به جذب اعتبار60 ميليارد ريالي ورزشگاه ميانرود براي سال آينده اشاره كرد و اظهار داشت: براي تكميل اين ورزشگاه 200 ميليارد ريال اعتبار لازم است و سعي داريم آن را كامل شده به بهره برداري برسانيم تا بعدا دچار مشكل نشود.

كمانه در خصوص سالن خانه كشتي شيراز نيز گفت: خوشبختانه اين پروژه در آينده اي نزديك و پس از اجراي محوطه سازي به بهره برداري خواهد رسيد تا كشتي گيران استان فارس پس از سال ها بتوانند در سالن اختصاصي خود به تمرين بپردازند.ك/ 2

7368 /675